#1 Skrevet April 18, 2004 Var mange VAG biler å se der blant annet noen fra klubben Noen flere her 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2004 den bobla var NOE syk Stemmer vel at dette er "Fire & Ice" ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 18, 2004 Opprinnelig postet av Ola L Lereim den bobla var NOE syk Stemmer vel at dette er "Fire & Ice" ? Ligner veldig på den ja... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 18, 2004 Det er en Fire & Ice ja, emblemet på bakplata og klistremerkene på siden ble fjernet da den skulle lakkeres på nytt. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 18, 2004 Tromler bak? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 18, 2004 Jepp, det er en Golf GT. Men ny bakstilling med skiver er på vei. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 19, 2004 Han har vel bygget om til 16V nå har han ikke?? Mener å lese det på golf2.dk... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 19, 2004 hmpf... Mangler ett bilde her jo :eek: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 19, 2004 Det står at bremsene er bygget om til 16v. Det er jo nesten sant. Bakstillinga er snart klar, har vært litt vrien, alt måtte jo skiftes ut på den! Trenger vel bare litt ledig tid for å få den på plass. Bremsene foran er forøvrig standard skiver. Må prøve å prakke på ham G60 bremsene mine 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 20, 2004 Joa, bremser kommer til søndagen. Og når det kommer til motorbytte... hmm... Siden kenneth solgte motor + ledningsnett til noen andre uten å spørre meg må jeg vel lete andre steder da, men først bremser og alt annet som må til for å få det godkjent. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 20, 2004 Så nemlig bilen din i 2003 på Åpen Dag, knipset noen bilder og slang ut på siden min, så så jeg at det dukket opp 'Fire & Ice' på Golf 2, og så kikket jeg på bildene.... ikke såååå mange slike 2ere! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#12 Skrevet April 20, 2004 Den motoren var ikke mye å satse på, hadde blitt nok styr med å få samlet det sammen til å gå rundt. Den ble solgt til en som bare trengte deler fra den... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...