VW/Audi:Bilder fra Treff Be4you Larvik 17 April

Anbefalte innlegg

den bobla var NOE syk :D

 

Stemmer vel at dette er "Fire & Ice" ?

DSCN1597.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

den bobla var NOE syk :D

 

Stemmer vel at dette er "Fire & Ice" ?

DSCN1597.jpg

 

 

Ligner veldig på den ja...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er en Fire & Ice ja, emblemet på bakplata og klistremerkene på siden ble fjernet da den skulle lakkeres på nytt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, det er en Golf GT. Men ny bakstilling med skiver er på vei.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Han har vel bygget om til 16V nå har han ikke??

 

Mener å lese det på golf2.dk...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmpf... Mangler ett bilde her jo :eek:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det står at bremsene er bygget om til 16v. Det er jo nesten sant. Bakstillinga er snart klar, har vært litt vrien, alt måtte jo skiftes ut på den! : pisk :: bråk :

Trenger vel bare litt ledig tid for å få den på plass. Bremsene foran er forøvrig standard skiver. Må prøve å prakke på ham G60 bremsene mine :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joa, bremser kommer til søndagen. Og når det kommer til motorbytte... hmm... Siden kenneth solgte motor + ledningsnett til noen andre uten å spørre meg må jeg vel lete andre steder da, men først bremser og alt annet som må til for å få det godkjent.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så nemlig bilen din i 2003 på Åpen Dag, knipset noen bilder og slang ut på siden min, så så jeg at det dukket opp 'Fire & Ice' på Golf 2, og så kikket jeg på bildene.... ikke såååå mange slike 2ere! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den motoren var ikke mye å satse på, hadde blitt nok styr med å få samlet det sammen til å gå rundt. Den ble solgt til en som bare trengte deler fra den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.