#1 Skrevet April 18, 2004 Jeg har et slikt audi emblem på siden av bilen v/forskjermen. Det måler (lxb) 52x35mm. Men det har jeg lyst til å bytte ut med slike: eller lignene blinklys/sidemakerings lys. Det jeg er på jakt etter er blink/sidemakringslys som har samme størrelse som audi emblemt. Vet ikke om det er noen har som vet/har/kan ta mål av blink/sidemakeringslys som er (nesten)lik størrelse som emblemet. Og evt komme med fabrikat? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 18, 2004 Ovale små sidemarkeringslys finnes i Hellakatalogen. Jeg aner ikke størrelsen men de ser små ut. se selv på side 21 i pdf.filen her:http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/InternetImages/Drivers/download/Hella_Light_Design.pdf 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 19, 2004 På Cabben min monterte jeg hvite sideblinklys fra en Ford. De er nesten helt identiske i størrelsen til Audi-emblemet. Jeg kappet vekk Forden's holdere på baksiden og festet dem med dobbeltsidet 3M-tape. Ford-lampene koster ca 50-lapp for stykket hos BilXtra og fåes i flere farger. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...