Størrelse på blinklys/sidemakeringslys->audi emblem

Anbefalte innlegg

Jeg har et slikt audi emblem på siden av bilen v/forskjermen. Det måler (lxb) 52x35mm.

audiemblem.jpg

 

Men det har jeg lyst til å bytte ut med slike:

231.jpg

eller lignene blinklys/sidemakerings lys. Det jeg er på jakt etter er blink/sidemakringslys som har samme størrelse som audi emblemt. Vet ikke om det er noen har som vet/har/kan ta mål av blink/sidemakeringslys som er (nesten)lik størrelse som emblemet.

Og evt komme med fabrikat? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ovale små sidemarkeringslys finnes i Hellakatalogen. Jeg aner ikke størrelsen men de ser små ut. se selv på side 21 i pdf.filen her:http://www.hella.com/produktion/HellaPortal/WebSite/InternetImages/Drivers/download/Hella_Light_Design.pdf

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På Cabben min monterte jeg hvite sideblinklys fra en Ford. De er nesten helt identiske i størrelsen til Audi-emblemet. Jeg kappet vekk Forden's holdere på baksiden og festet dem med dobbeltsidet 3M-tape. Ford-lampene koster ca 50-lapp for stykket hos BilXtra og fåes i flere farger.

 

DCP_0009-vi.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.