Anbefalte innlegg

Hei alle agder medlemmer!

 

Som sikkert mange har fått med seg har det kommet en ny og interresant forhandler på rige i Kristiansand med navn nordtech.

 

Leste tidligere at man ønsket seg en rabattavtale med bilradiospesialisten, kanskje nordtech hadde vært aktuelt?

 

Vet at det er noen av folka på bilradioen som har begynt der. De har ved siden av stereo også styling/ felger.

 

Martin

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Det kan sikkert være interresant det. Hvilke produkter har de?

 

mvh

Lars-Inge

Leder VACN Agder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har forstått det slik at de satser på styling, dekk/felg og bilstereo.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noe usikker på alle merkene virker ikke som de har kommet ordentlig i gang, men de har iallefall oz og magnat.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nordtech tror jeg kan bli en sterk aktør på markedet, satser på styling, felger/dekk og ikke minst bilstereo. Bjørn som driver dette har jobbet i flere år på bilradiospesialsten tidligere. Han har skaffet seg masse kontakter, og ordner greie priser på lakking og montering av styling ved kjøp. Var der og stilte ut bilen min på åpninga på lørdag. Var masse folk innom. Gøy var det i alle fall...

:D

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Nordtech tror jeg kan bli en sterk aktør på markedet, satser på styling, felger/dekk og ikke minst bilstereo. Bjørn som driver dette har jobbet i flere år på bilradiospesialsten tidligere. Han har skaffet seg masse kontakter, og ordner greie priser på lakking og montering av styling ved kjøp. Var der og stilte ut bilen min på åpninga på lørdag. Var masse folk innom. Gøy var det i alle fall...

:D

 

Tidemann

 

Ach!! Var det deg jeg så..så det stod ett par audier der, men er så ny i klubben, at jeg visste ikke hvem som var hvem...

 

Han hadde i allefall kun Rieger katalogen, og samme stylingdelene som TS har inntil videre. Så stylingen er kanskje like grei å få på TS. Bilstereo var i allefall Magnat..var greit det, men vanskelig å få noe inntrykk av hva han har/ikke har med så glissent utvalg som var i butikken. Blir spennende å se hva han dukker opp med etterhvert.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var det deg jeg lå bak ned festningsgata for noen dager siden, dro på litt ut av lyskryssene.. Jeg har litt skrift i sølv og rødt på toppen av frontruta, en sort/mørk blå corrado??????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, det var litt glissent, men tror det kan bli veldig bra når han bare for kommet skikkelig i sving. De har jobbet døgnet rundt de siste ukene for å få det til.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Var det deg jeg lå bak ned festningsgata for noen dager siden, dro på litt ut av lyskryssene.. Jeg har litt skrift i sølv og rødt på toppen av frontruta, en sort/mørk blå corrado??????

 

Nei, det var ikke meg. Jeg har en grå Corre, med en kembo stuss av dimensjoner bak..høres ut som ett halvt propellfly som er på vingene. Men jeg jobber nede i byen, så det kan jo være..

 

Hvis ikke du har tatt feil av fargen, så vet jeg det går en blå en i kragerø/risør. Kan jo ha vært denne som var på tur..Hørte keko sa du ville leke litt med den Corra, men at den forsvant fort. Vi får leke en dag vi også. Må bare få tingene litt på stell på den bilen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Var det deg jeg lå bak ned festningsgata for noen dager siden, dro på litt ut av lyskryssene.. Jeg har litt skrift i sølv og rødt på toppen av frontruta, en sort/mørk blå corrado??????

 

Drar forresten ALTID ut av lyskryssene :D:cool:

 

Hvis det var i vestre strandgate, så kan det veldig godt være.

 

Glissent? Var vell egentlig ganske lite å velge i. To - tre subber, ett par forsterkere, og Rieger katalogen. Og Rieger, det har jo alle andre, så...

 

Får håpe det kommer seg. Jeg skulle bare ha rense sett til K&N filteret mitt, men det hadde han ikke, fikk ikke tak i, og visste ikke om han kom til å ta inn..Er kanskje noe han burde ha, da det gjerne er det første folk bytter ut, når de fikser på bilen sin...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ok, da var det ikke deg. Ja, jeg er med på et drag jeg, hehehe.

G60 corrado må jeg lade hardt for å følge faktisk, merker kiloene der... Dråget mitt veier jo 1700kg, tungt det...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Ok, da var det ikke deg. Ja, jeg er med på et drag jeg, hehehe.

G60 corrado må jeg lade hardt for å følge faktisk, merker kiloene der... Dråget mitt veier jo 1700kg, tungt det...

 

Drag og drag..skal ikke utfordre noen som helst her.. har liksom ikke så mye hest under det panseret, selv om det jo går ok.

 

Dråget mitt veier 1115 Kg, men så kommer jo JEG i tillegg :D (Og da er kanskje ikke forskjellen så stor lengre....)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Tidemann Berg

Var der og stilte ut bilen min på åpninga på lørdag. Var masse folk innom. Gøy var det i alle fall...

:D

 

Tidemann

 

Og jeg var der og dokumenterte :D bilder ligger ute på http://www.streetteam.no (orker ikke i legge de ut her og :P )

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.