??? (forslag til styling på Golf IV GTI)

Anbefalte innlegg

Kan noen komme med tips til ny pront og kanskje annen styling til min Golf IV GTI -99 mod.. står helt fast på hva jeg skal kjøpe..

 

Har helt greie 18" hjul.. så jeg trenger tipd om hvilken plast jeg skal slenge rundt om på bilen..???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan noen komme med tips til ny pront og kanskje annen styling til min Golf IV GTI -99 mod.. står helt fast på hva jeg skal kjøpe..

 

Har helt greie 18" hjul.. så jeg trenger tipd om hvilken plast jeg skal slenge rundt om på bilen..???

 

 

Rieger har jo mye bra! det har jeg på min bil

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rieger har jo mye bra! det har jeg på min bil

 

Jo vet det.. Men alle har jo det da..: bh : er sugen på R-Rx fronten eller hvaden heter, men vi får se.. er liskom så mange som har den, men nå er det jo ikke en eneste fet Golf her i byen da.. så vi får se.. Har fått tilbud på et komplett R32 sett da, men da må jeg jo bytteden forrholdsvis nye eksosen min.. å det er jeg ikke keen på ass..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jo vet det.. Men alle har jo det da..: bh : er sugen på R-Rx fronten eller hvaden heter, men vi får se.. er liskom så mange som har den, men nå er det jo ikke en eneste fet Golf her i byen da.. så vi får se.. Har fått tilbud på et komplett R32 sett da, men da må jeg jo bytteden forrholdsvis nye eksosen min.. å det er jeg ikke keen på ass..

 

 

gå for den jeg har da:) rs-four.. har ikke sett så mange med den! bilder i signatur

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre å glatte ut orginalfangerene IMHO, de passer og, det er det ikke alle stylingdeler som gjør uten en god del timer med tilpassing

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bedre å glatte ut orginalfangerene IMHO, de passer og, det er det ikke alle stylingdeler som gjør uten en god del timer med tilpassing

hæ?? glatte hva?: klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen flere forslag? Nærmer seg oppgjøret fra salget av leiligheten.. Må jo brukes på noe fornuftig..hehe Og flat skjerm ...Litt offtopic, men hvor er detbest pris på slikt?? Andreas.. ? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

keep it clean.. less is more!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.