#1 Skrevet April 25, 2006 Kan noen komme med tips til ny pront og kanskje annen styling til min Golf IV GTI -99 mod.. står helt fast på hva jeg skal kjøpe.. Har helt greie 18" hjul.. så jeg trenger tipd om hvilken plast jeg skal slenge rundt om på bilen..??? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2006 Kan noen komme med tips til ny pront og kanskje annen styling til min Golf IV GTI -99 mod.. står helt fast på hva jeg skal kjøpe.. Har helt greie 18" hjul.. så jeg trenger tipd om hvilken plast jeg skal slenge rundt om på bilen..??? Rieger har jo mye bra! det har jeg på min bil 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2006 Rieger har jo mye bra! det har jeg på min bil Jo vet det.. Men alle har jo det da.. er sugen på R-Rx fronten eller hvaden heter, men vi får se.. er liskom så mange som har den, men nå er det jo ikke en eneste fet Golf her i byen da.. så vi får se.. Har fått tilbud på et komplett R32 sett da, men da må jeg jo bytteden forrholdsvis nye eksosen min.. å det er jeg ikke keen på ass.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2006 Jo vet det.. Men alle har jo det da.. er sugen på R-Rx fronten eller hvaden heter, men vi får se.. er liskom så mange som har den, men nå er det jo ikke en eneste fet Golf her i byen da.. så vi får se.. Har fått tilbud på et komplett R32 sett da, men da må jeg jo bytteden forrholdsvis nye eksosen min.. å det er jeg ikke keen på ass.. gå for den jeg har da:) rs-four.. har ikke sett så mange med den! bilder i signatur 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2006 her er noe som ikke alle har:) http://www.dubtechnik.com/Golf4/Golf4BodyIntro/Page1.html 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 26, 2006 Denne frontfangeren fra Dietrich synes jeg er meget fin. Skal bestille en sånn selv så fort jeg får råd. Den etterligner Golf V. http://www.dietrich-tuning.de/detail.php?pid=2045&car=Golf%204&brand=VW 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 26, 2006 Denne frontfangeren fra Dietrich synes jeg er meget fin. Skal bestille en sånn selv så fort jeg får råd. Den etterligner Golf V. http://www.dietrich-tuning.de/detail.php?pid=2045&car=Golf%204&brand=VW Dette er vel den fronten som NBS kaller for Leon Cupra front til Golf IV Sett på den selv, men vet ikke helt.. syns den er litt fet.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#8 Skrevet April 26, 2006 Bedre å glatte ut orginalfangerene IMHO, de passer og, det er det ikke alle stylingdeler som gjør uten en god del timer med tilpassing 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#9 Skrevet April 26, 2006 Bedre å glatte ut orginalfangerene IMHO, de passer og, det er det ikke alle stylingdeler som gjør uten en god del timer med tilpassing hæ?? glatte hva? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#10 Skrevet April 27, 2006 Noen flere forslag? Nærmer seg oppgjøret fra salget av leiligheten.. Må jo brukes på noe fornuftig..hehe Og flat skjerm ...Litt offtopic, men hvor er detbest pris på slikt?? Andreas.. ? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#11 Skrevet April 28, 2006 keep it clean.. less is more! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...