Lørdagstreffet : Kontaktinfo

Anbefalte innlegg

For de som møtte på lørdag er det vel bare å takke for bra oppmøte og ikke minst en bra kveld! Neste gang blir det nok noe mer opplegg enn på lørdag, men syns likevel treffet vi hadde var vellykket!

 

Vel; Vi som møtte på plassen skrev opp epost og telefonnr på en liste slik at det skal bli lettere å ta kontakt med medlemmene når det skjer noe. En rask telling på plassen tilsa ca. 30 biler, men av de som skrev opp kontaktinfo er det bare 15, altså halvparten.

 

Det jeg gjerne vil da, er at de som ikke skrev seg opp på denne listen, evnt ikke var der, sender meg en mail med dette. Om du kjenner andre fra lokallaget som ikke var der, be gjerne de sende en mail også.

 

Skriv opp fullt navn, epost og mob.nr og send meg det på knut@direktmedia.no eller på PM.

 

NB! Hvis du sender meg mail, så skriv Lokallag e.l. i "subject" så jeg vet å skille mailene fra hverandre ;)

 

Takk for hjelpen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.