#26 Skrevet Mai 4, 2006 Jau.. Spørs d ja.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 4, 2006 For å si det sånn da! Kunne kanskje spørre om hva folk synes om en sånn ordning først! Er det greit eller ikke? Tenkte kanskje at det var greit med litt midler i kassa. Til klubbformål! Går jo an å gjøre som noen nevnte, at man får det første paret gratis og betaler feks 50kr om man trenger flere enn det? Litt vanskelig å vite hvem som har fått før og ikke kanskje.. bare ett forslag. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 4, 2006 Går jo an å gjøre som noen nevnte, at man får det første paret gratis og betaler feks 50kr om man trenger flere enn det? Litt vanskelig å vite hvem som har fått før og ikke kanskje.. bare ett forslag. Hei igjen! Tror vi prøver å gjøre det du sier der ja. Det som kommer inn av den grunn går til pizzakveld o.l. Forresten så var det et brukbart treff i kveld med ca 13 biler og noen uten bil. Så mye bedre ut med sommer-felger på bilene ja. Vi slo til med en liten cruisingrunde i sentrum helt til slutt, det var ok, ca 7 biler. Og tro det eller ei, men den med minst motor under panseret kjørte først (meg) he he he. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 4, 2006 Noen bilder til! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 4, 2006 Ett til da! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 4, 2006 Den golfen kledde de felga meget godt! Fikk desverre ikke kommet da et av de nye sommer dekka jeg la på i dag ikke holdt på lufta =/ var så fint innregna i tidsplanen min med en tur innom bunnprisen før jeg skulle på bedriftsbowling, men planen sprakk gitt! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 6, 2006 Bra oppmøte og knall vær Bare synd at A4'en ikke kunne bli med : (D4D-power!! ) Håper det blir like bra oppmøte resten av året også Benytter også anledningen til å minne folk på utstillingstreffet på Møller den tjuefjerde JUNI! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...