Trondheim: lokallagstreff 4. Mai

Anbefalte innlegg

Jau.. Spørs d ja.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å si det sånn da! Kunne kanskje spørre om hva folk synes om en sånn ordning først! Er det greit eller ikke? Tenkte kanskje at det var greit med litt midler i kassa. Til klubbformål!

 

 

Går jo an å gjøre som noen nevnte, at man får det første paret gratis og betaler feks 50kr om man trenger flere enn det? Litt vanskelig å vite hvem som har fått før og ikke kanskje.. bare ett forslag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går jo an å gjøre som noen nevnte, at man får det første paret gratis og betaler feks 50kr om man trenger flere enn det? Litt vanskelig å vite hvem som har fått før og ikke kanskje.. bare ett forslag.

Hei igjen! Tror vi prøver å gjøre det du sier der ja. Det som kommer inn av den grunn går til pizzakveld o.l.

Forresten så var det et brukbart treff i kveld med ca 13 biler og noen uten bil. Så mye bedre ut med sommer-felger på bilene ja. Vi slo til med en liten cruisingrunde i sentrum helt til slutt, det var ok, ca 7 biler. Og tro det eller ei, men den med minst motor under panseret kjørte først (meg) he he he.:)

Lokallagstreff 4 Mai 2006 001.jpg

Lokallagstreff 4 Mai 2006 002.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen bilder til!

Lokallagstreff 4 Mai 2006 003.jpg

Lokallagstreff 4 Mai 2006 004.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ett til da!

Lokallagstreff 4 Mai 2006 005.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den golfen kledde de felga meget godt!

 

Fikk desverre ikke kommet da et av de nye sommer dekka jeg la på i dag ikke holdt på lufta =/ var så fint innregna i tidsplanen min med en tur innom bunnprisen før jeg skulle på bedriftsbowling, men planen sprakk gitt!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte og knall vær :)

Bare synd at A4'en ikke kunne bli med : (D4D-power!! :D )

 

Håper det blir like bra oppmøte resten av året også :D

Benytter også anledningen til å minne folk på utstillingstreffet på Møller den tjuefjerde JUNI! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.