Stemningsrapport fra mandagstreffet-Lørenskog 19.4.04

Anbefalte innlegg

Hei!

Vi (sønnen min og jeg) var på vårt første mandagstreffmøte på Mc Donalds-Lørenskog i kveld. Mange oppmøtte og god stemning. Gøy å treffe andre og se hva andre har gjort, og vise fram hva man selv har gjort i vinter. Hyggelig å treffe andre og ikke minst skaffe seg nye venner og kontakter.

Sønnen min som var med fikk jeg utstyrt med kamera, så han tok endel bilder. Legger ved dette som viser noen av de fremøtte. Tror det var ca. 25-30 biler innom mens vi var der. Stor takk til Bjørn B. som hadde tatt med seg laptop og VAG-COM. Gøy å se hva man kan få frem av hidden på bilen både når den går og står. Tror jeg MÅ ha sånn etterhvert. Det blir helt klart flere besøk fra min/vår side senere. (jeg poster flere bilder etterhvert)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Synes også det var gøy å være der for første gang "ever" Vil også takke Bjørn B. for feilsletting på min bil med VAGCOM

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Polo i solnedgang :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

2 tidsepoker. Audi 80 (ukjent eier), undertegnedes TT og VACN-formannens Bora

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trangt om plassen.....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pologutta.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gul / Kul Audi A3

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lett blandet.........

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Audi og VW..... forøvrig siste for denne gang)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut Arne Oppigård

Neste gang jeg skal på treff, skrur jeg av skiltene mine så slipper kameramenn over hele norge å sitte og lage "stygge" sensureringer. :)

 

Det går da an å gjøre det bedre enn det der Arne.. :D

 

Men så skal det sies at det var morsomt med bilder likevel da.. : ja :

Klager du? Kan editere bildene hvis du sier hvilket eller hvilke det gjelder!:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehehe, artig med bilder fra treffet.:) har du flere bilder av grom biler.??

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal fortelle deg en ting Knut Arne, den hiddenopplæringen jeg har, fikk jeg på første året på videregående, da lærte vi å programmere i BASIC på store IBM-maskiner med 5 1/4" disketter. Det er all hiddenopplæringen jeg har hatt. Vi var 18 elever som delte på 4 maskiner, 1 time pr. uke. Læreren jeg hadde den gangen, var 64 år gammel og hadde lest om hiddenmaskiner med radiorør i et engelsk blad. Er ikke så rart at jeg er en novise å regne i IT-verdenen.

 

Du skal være glad for at noen i det hele tatt gidder å dele private bilder med andre, slik som jeg gjør. Dessuten var det som overskriften på tråden tilsier KUN en stemningsrapport, ikke en eksamen i Photoshop. Jeg har sensurert/fjernet bilskiltene etter beste evne, for å tørre å legge dem ut på internett. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg vel fått høre det. Så vær fornøyd! : fan :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Been there, done that. Basic var morsomt det, og vi var bare 2stk pr maskin. :D

 

Helt greit Arne. Syns det er hyggelig av deg. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

666f075f.jpg

 

c288c79d.jpg

 

a18be07c.jpg

 

Jan Tores firmabil for i år

b78d0f2d.jpg

 

Venter på senkesett og dekk til de virkelig store felga som ligger hjemme ;)

9f9c0e78.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så jeg ikke det emblemet i Pers Santana 2000-tråd? ;)

fcccc51a.jpg

 

Emblemtrimming :cool:

387f03a6.jpg

 

Najs arbeidsbil : popcorn

71d4990d.jpg

 

19": sikle :

aaffdd43.jpg

 

 

Veldig bra oppmøte!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjempebra oppmøte i dag folkens! :-)

Fint at noen tok bilder også.

 

 

Opprinnelig postet av John-Arild Martinsen

Synes også det var gøy å være der for første gang "ever" Vil også takke Bjørn B. for feilsletting på min bil med VAGCOM

 

Hjalp det noe?

Eller var den som før?

 

BB

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

2 tidsepoker. Audi 80 (ukjent eier), undertegnedes TT og VACN-formannens Bora

...som forøvrig var 7cm unna å måtte reparere felgkant :D

 

Ble overrasket over hvor mange det var som kom! :)

Satt oppe til klokken 2 i natt for å sensurere ferdig alt av bilskilter og programmere hjemmesiden ferdig med det nye galleriet. Legger ut bilder ila dagen (mulig jeg tar fri fra jobben litt da jeg er møkktrøtt og det skjer lite om dagen. hint: ant posts :D)

 

 

Arne;

jeg kom meg jo oppover!! ;) Men du så veldig opptatt ut med VAG-COM sammen med BB, så da rakk jeg liksom aldri å si skikkelig hei. Plutselig skulle vi jo avgårde og kikke litt på bil ved garasjen til Rudi etc. Fikk desverre ikke tatt bilde av 80LSen : dum : kult at noen stiller med old skool også. PS! BRA valg av 17" på TTen. A3/Golf/TT i blåmetallic kler Zender Winner veldig godt synes jeg ;)

 

Legger ved noen smakebiter av hva som kommer, jeg har 71 bilder totalt fra treffet.

 

 

 

Faen, nå ser jeg at jeg ikke skulle komprimert bildene :(: dum :

img_0204.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas sin einser 16V 1

img_0244.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Men Arne, dette ble vel litt mye dekaler på baken? :D

Men, 150hk (originalt hvertfall, merket meg mtm logo) uten firehjulstrekk??

img_0233.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mye bra 6N og 6NF biler! :)

img_0259.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.