Stemningsrapport fra mandagstreffet-Lørenskog 19.4.04

Anbefalte innlegg

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

...som forøvrig var 7cm unna å måtte reparere felgkant :D

Ble overrasket over hvor mange det var som kom! :)

Satt oppe til klokken 2 i natt for å sensurere ferdig alt av bilskilter og programmere hjemmesiden ferdig med det nye galleriet. Legger ut bilder ila dagen (mulig jeg tar fri fra jobben litt da jeg er møkktrøtt og det skjer lite om dagen. hint: ant posts :D)

Arne;

jeg kom meg jo oppover!! ;) Men du så veldig opptatt ut med VAG-COM sammen med BB, så da rakk jeg liksom aldri å si skikkelig hei. Plutselig skulle vi jo avgårde og kikke litt på bil ved garasjen til Rudi etc. Fikk desverre ikke tatt bilde av 80LSen : dum : kult at noen stiller med old skool også. PS! BRA valg av 17" på TTen. A3/Golf/TT i blåmetallic kler Zender Winner veldig godt synes jeg ;)

Legger ved noen smakebiter av hva som kommer, jeg har 71 bilder totalt fra treffet.

Faen, nå ser jeg at jeg ikke skulle komprimert bildene :(: dum :

SÅ det var du som satt på med Stein Ove altså.... ikke meningen å være uhøffelig å ikke hilse ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den Neonen er ikke pen, men temmelig rå!

Neon er uansett en : do :-bil...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Rudi Sand

SÅ det var du som satt på med Stein Ove altså.... ikke meningen å være uhøffelig å ikke hilse ;)

: vinke : Hei på deg og Rudi! :D;)

Hehe, jeg valgte litt med vilje å ikke stikke meg frem ;)

Var ganske morsomt det der egentlig :D

Men, skjønte jo FORT hvem du og Mattis er/var, Marco kom litt etterhvert, Arild, Arne, G40Nut (husker aldri navnet) pga den artikkelen for LEEEEEENGE siden om den turen til GTI inter da han honet G40 laderen sin hjemme i garasjen til en og krasjet dagen etter), Andreas etc.

Tok ingen som uhøflige egentlig, synes hele gjengen virker ganske nede på bakken - om enn "VW fanatiske" hehe - så viser jo igjen at det finnes et godt miljø i VACN, noe som jeg håper flere enn meg setter stor pris på. Som i mitt tilfelle, jeg kan ikke stå og si ut eller inn på drivaksler mellom Rocco og einsere (Andreas og Stein Ove...), jeg har akkurat lært at det er en metallhette på tennplugger (takk Per L hehe) og slik er det altså, ikke alle er verdensmestere - men det spiller liksom ingen rolle i VACN heller, folk blir 'tatt vare på', heldigvis ingen bilforumet tendenser her inne hvor man blir kjeftet hue og rævva full om man har en mening/tro som kanskje var feil.

Så om noen i styret leser dette (mulig du er der straks da Rudi hehe) BRA JOBBET! Nå er det bare å konse om 1 Mai i Drammen, Våler og Åpen Dag! : ja :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da skal me sjå...

lagt ut bilder her: http://home.no.net/audicars/

orker ikke lage noe fancy HTML koding her nå, så klikk "Bilder (treff etc.) og så er det McDonalds treff.

Og før noen nevner det, ja jeg er klar over en liten tastefeil på siden der gitt! Og at alt ikke er ferdig ellers.

Nyt bildene! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff så stusselig det så ut med vårfelgene.. Sommerfelgene må nok på så snart regnet gir seg.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

var litt høydeforskjell ja... :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

den derre blå touranen som er på bildene......har den org. sportsunderstell eller noen annen form for senking??

fet bil forresten (nesten lik min:) )

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bli sinnsykt misunnelig når jeg ser stemningen og miljøet dere har der nede....

Går det av seg selv eller må dere dra ut folk?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas;

legger ut fra Drammenstreffet ila søndag, så du får sikle litt mer da! ;)

Aldri vært mye på treff selv, men tror da det kan bli endel tøft! :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Thomas;

legger ut fra Drammenstreffet ila søndag, så du får sikle litt mer da! ;)

Aldri vært mye på treff selv, men tror da det kan bli endel tøft! :)

Legg ut et bilde fra "poleringstreffet" vår da Ola i en ny tråd! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, kommer nok det og skal du se. Må bare sensurere de når jeg kommer hjem en gang i kveld (tross alt 5km å traske hjem først hehe) så kan det jo hende de kommer i morgen tidlig.

NB! Var en som skulle selge Gatebil 2003 filmen på treffet.

Snakkes i morgen! :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

jepp, kommer nok det og skal du se. Må bare sensurere de når jeg kommer hjem en gang i kveld (tross alt 5km å traske hjem først hehe) så kan det jo hende de kommer i morgen tidlig.

NB! Var en som skulle selge Gatebil 2003 filmen på treffet.

Snakkes i morgen! :D

Var en kar som skulle ha med seg 50 stk.... VIL HA!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar uansett med min så du kan kikke litt.

Nåvel, får legge ut på hjemreisen. Tidlig opp og allting vet du! ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar uansett med min så du kan kikke litt.

Nåvel, får legge ut på hjemreisen. Tidlig opp og allting vet du! ;)

Det blir GULL, sees i morgo :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

næsj, det er skiltet som er gull :D

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.