Stemningsrapport fra mandagstreffet-Lørenskog 19.4.04

Anbefalte innlegg

Noe A4 turbo saker var der jo og

img_0251.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

Men Arne, dette ble vel litt mye dekaler på baken? :D

Men, 150hk (originalt hvertfall, merket meg mtm logo) uten firehjulstrekk??

Ola, for det første så har det ikke meg bekjent ikke blitt importert 150HK TT til Norge (min var i utgangspunktet 180HK), for det andre så har "treskomannen" vært borti bilen min, derfor mTm-dekalen. S-merket er selvfølgelig pga. koppholderen. Quattro er 250kg mere å dra på. Btw, jeg tror at min TT er en av de første som kom til avgiftslandet Norge..... (ikke bekreftet). Baklyktmaskene fulgte med da jeg kjøpte bilen, er i tvil om jeg skal beholde de ( det har jo kommet Lexuslykter... Just kidding).....:D :D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc ble tydligvis med på treffet :D

img_0220.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Arne Waadeland

Ola, for det første så har det ikke meg bekjent ikke blitt importert 150HK TT til Norge (min var i utgangspunktet 180HK), for det andre så har "treskomannen" vært borti bilen min, derfor mTm-dekalen. S-merket er selvfølgelig pga. koppholderen. Quattro er 250kg mere å dra på. Btw, jeg tror at min TT er en av de første som kom til avgiftslandet Norge..... (ikke bekreftet). Baklyktmaskene fulgte med da jeg kjøpte bilen, er i tvil om jeg skal beholde de ( det har jo kommet Lexuslykter... Just kidding).....:D :D :D

 

hehe, sa da ingenting om dekalTRIM ;)

Har det aldri vært solgt 150hk TT i Norge altså? Visste jeg ikke.

 

Tenkte på lyktemaskene jeg og, fjern dem. Ser mye bedre ut med den klare rød lykteplasten mot den blåfargen :)

 

Kjøper du Lexus lykter står til i fare for aktiv dødshjelp med hvalharpun og evig plass på spottlisten til FMLL :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

hehe, sa da ingenting om dekalTRIM ;)

Har det aldri vært solgt 150hk TT i Norge altså? Visste jeg ikke.

 

Tenkte på lyktemaskene jeg og, fjern dem. Ser mye bedre ut med den klare rød lykteplasten mot den blåfargen :)

 

Kjøper du Lexus lykter står til i fare for avlivning med hvalharpun og evig plass på spottlisten til FMLL :D

har faktisk vurdert en VOTE ang. akkurat det, men jeg aner ikke hvordan jeg legger ut en. Dessuten har jeg ikke bilde av blå TT uten masker. Var det bare tull ang. felgene?:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

huh? Nei, synes felgene er fine jeg :)

 

Når du lager en helt ny tråd står det "post a vote" eller noe heeeelt nederst som en rubrikk du skal krysse av. Så velger du Submit thread knappen, og så kommer bildet med valg av opsjoner til voten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

huh? Nei, synes felgene er fine jeg :)

 

Når du lager en helt ny tråd står det "post a vote" eller noe heeeelt nederst som en rubrikk du skal krysse av. Så velger du Submit thread knappen, og så kommer bildet med valg av opsjoner til voten.

blilligfelger fra Eiker, går for 19" RS4 i chrome hvis jeg finner. TT`n har jo blitt levert med RS4 felger originalt, men da i 18" (S-line versjonen)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vet det 998,- pr stk :D

Men de gjør seg som bruksfelg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bra oppmøte ja. :) Eneste kjedelige var at de 2 stk S3'ene som var der hadde samme farge som min. :(

Men virka som det var mange som ikke var ferdig med bilene.....:rolleyes: Fler enn meg iallfall som ville utsette sesongen litt. :cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

veldig bra oppmøte, trodde det ikke skulle komme så mange.

off, sesongen skulle ha blitt utsatt med et par mnd og hatt masse penger på bok og bare cæshet ut masse snakz til bilen..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Badowski

Kjempebra oppmøte i dag folkens! :-)

Fint at noen tok bilder også.

 

 

 

 

Hjalp det noe?

Eller var den som før?

 

BB

 

Jeg vet ikke helt, men synes han ble litt bedre men er usikker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

blir litt nysgjerrig, HVA har dere egentlig programmert på stereoene??? (var det ikke det du snakket om Arne W ?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Knallbra oppmøte gutter og jenter.

Dette lover bra for resten av sesongen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

blir litt nysgjerrig, HVA har dere egentlig programmert på stereoene??? (var det ikke det du snakket om Arne W ?)

Bjørn programerte "fader"på mitt Boseanlegg, slik at jeg kan benytte denne funksjonen til å henge på en sub hvis jeg ønsker. Dessuten kikket vi på feilmeldinger, resatte disse og så på "live"- målinger mens motoren gikk. Du hørte sikkert at jeg ruset motoren ved flere anledninger. Dette var IKKE for å råne :D , kun for å se endringer i avlesningene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

naaaah, kan ikke si jeg fikk med meg det :D

 

Eneste jeg fikk med meg var en S13 med en sokk-Ulf som skulle lufte popoff hele tiden, BoeingMW 520 med TRE vinger, M3 skjørter of sota ruter (UTROLIG komisk), en mopedist med tiger ører på hjelmen :D, en fake RS500 med en stakkar i baksetet som minnet utrolig om Flat Erik (kosedyret) fra de gamle Levis reklamene og mye annet skrot som trillet/bråket forbi

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Ola L Lereim

naaaah, kan ikke si jeg fikk med meg det :D

 

Eneste jeg fikk med meg var en S13 med en sokk-Ulf som skulle lufte popoff hele tiden, BoeingMW 520 med TRE vinger, M3 skjørter of sota ruter (UTROLIG komisk), en mopedist med tiger ører på hjelmen :D, en fake RS500 med en stakkar i baksetet som minnet utrolig om Flat Erik (kosedyret) fra de gamle Levis reklamene og mye annet skrot som trillet/bråket forbi

Hehe, Bimmern var jo bare heeeeelt tragisk. Hjelmen var kul, men ellers mye skrot som passerte deriblant en sliten sort Cossi.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syns BMW`n var kul jeg .. :P hehe.. TupperWare bilen som kjørte rett før jeg dro var også ganske stilig, spesielt handlevogn håndtaket bakpå :)

 

Litt seriøst : Var bra oppmøte og gir litt ekstra inspirasjon og tro på at vi kan få til ting her nede i østfold også. Med unntak av den nevnte "flygplan" BMW`n og ymse andre biler, var det mye fint å se på!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Syns BMW`n var kul jeg .. :P hehe.. TupperWare bilen som kjørte rett før jeg dro var også ganske stilig, spesielt handlevogn håndtaket bakpå :)

 

Litt seriøst : Var bra oppmøte og gir litt ekstra inspirasjon og tro på at vi kan få til ting her nede i østfold også. Med unntak av den nevnte "flygplan" BMW`n og ymse andre biler, var det mye fint å se på!

Hva slag var egentlig "Tupperwarebilen", var det en Neon? Så bare at den hadde 2 rør samlet midt bak.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror det var en Neon ja, med vekt på TROR.. Ikke lett å se med all den plastikken.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

tror det var en Neon ja, med vekt på TROR.. Ikke lett å se med all den plastikken.. :D

 

Er en Neon ja, bilen bruker å stå på hos den US forhandleren på Ensjø(Bergheim eller noe, husker ikke helt). Nedenfor Audi senter Ensjø.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Litt seriøst : Var bra oppmøte og gir litt ekstra inspirasjon og tro på at vi kan få til ting her nede i østfold også. Med unntak av den nevnte "flygplan" BMW`n og ymse andre biler, var det mye fint å se på!

 

Ja det var spesielt fint å se på hun blonde dama på min alder som kom kjørende til McD i en sliten pickup med "mora entreprenør" eller noe på siden. GOD DAAAAAMN!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

tror ikke den bimeren hadde fått take off tilatelse siden han kjørte tilbake kort tid etter å ha nesten tatt av:D, neonen fantes da vel ikke pen??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Luis Araya

tror ikke den bimeren hadde fått take off tilatelse siden han kjørte tilbake kort tid etter å ha nesten tatt av:D, neonen fantes da vel ikke pen??

Grunn god nok til å IKKE kjøpe Bayerischen Macken Werke eller Neon for den sakens skyld :D: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hadde ikke kjørt noen av bila om jge fikk kasta de etter meg heller;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det hadde jeg...

 

men kjørt dem RETT til en salgsgarasje og kjøpt meg noe VAG for dem :D

 

 

 

Men må si jeg fikk skikkelig "glede seg" kick til Drammenstreffet! Blir nok kanon!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.