Anbefalte innlegg

Noen som fortsatt bor her i Bodø & omegn??

 

Savner trøndelag og lokallaget..der det fantes folk..hehe..

 

mob ligger på signaturen.. Ta kontakt..om dere finnes

 

 

Ser frem til ACR

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Uff... jeg synes nesten synd på deg som er helt aleine der oppe... Du kan jo skyte av at du har ditt eget lokallag :D (i alle fall på forumet) prøvde å skremme inn en kammerat som bor der oppe og som raller rundt i en sølvgrå Corrado G60, men han er slappere enn dagen er lang... Når er ACR egentlig?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Halloiz, jeg er også her, nesten ivertfall! På Værøy, men hvis samordna opptak er greie med meg så kommer jeg til høsten!

Fra lofoten er det vel bare jeg og Morten Hansen som er aktive på forumet!

 

Acr er vel 4-6juni! Har meldt meg på, jeg og div folk skal dra, men må først få fikset en del på bilen først(Lykter som dugger, fikse eksosen litt, putte i trimkammen, bytte bunnpanne og simmeringer:( )

 

Hvordan ser veiene i Bodø ut for tiden, er de som vanlig Under Construction?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takker for bedfølelse..ser på http://www.sommertreff.no at det er mange fra bodø som har vw/audi værtfall..men ikke så mange fra klubben virker det som. Veiene er fine de..ikke som sørpå,men det må man resten bare godta.. ACR er 4-6 juni,stemmer..er påmeldt jeg også. Satser på å få se mange kjente fra klubben da. Kommer enkelte fra Trøndelag og Oslo oppover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg bor i bodø! Er ny på forumet.

Jeg har en VW Caravelle 2,5 TDI.

Bor på Mørkved.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann sambygding! 8) hehe. Bor på Nedre Hunstadmoen jeg da, gamle karen du el? Ivrig vw/audi freak? hehe BRa du har 2.5 da, er best d..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Sørheim

Fra lofoten er det vel bare jeg og Morten Hansen som er aktive på forumet!

 

Vel.. Er jo innom iblandt, jeg og.. (Blir jo mer lesing, enn skriving, da).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei! Kommer egentlig fra leknes, men bor i oslo for tiden. Kommer rullende nordover mellom 10 og 15 juli... Kunne jo samlet sammen et aldri så lite "burger-treff" i de tider om det er interesse?Og om noen er hjemme da...? Gidder ikke kjøre rundt hammarøya (den veien er felg-killer så d holder), så det blir nok ferge fra Bodø...Har en kompis i en rød Golf II GTI(fortsatt ikke senka!?) der som kanskje henger seg på om han får en fot innenfor klubben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

heisann..

 

Det høres jo fint ut vettu! Ser det er masse audi/Vw her i Bodø,men lite klubbmedlemmer... blir i Bodø på denne tiden ja, reiser ikke til "trønderriket" før i uke 30...endelig ferie

 

Så det er bare å ta kontakt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var biletten bestillt!!! Jeg og fruen kommer opp den 6 August. Mulig at jeg må finne meg en VAG på O Busch Søreensen Rengjøringsbyrå (familie bedrift) slik at jeg kommer meg rundt om kring. Er det blitt noe liv i lokallaget der oppe da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe...liv er vel litt overdrivent. Men har ikke engasjert meg så mye i det siste pga jobb etc. Kjører nå rundt i passat'en og lever lykkelig som alle andre her..hehe..

 

Slutter vel ferien i uke 32 jeg da,kun 2 uker iår.

 

Ønsker deg en fin tur oppover da,masse pils den helga tenker jeg..hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må se det ann med pilsa... dama har ikke vært nord for Hamar, så ho vil vel se litt av naturen.. blir vel polarsirkelen, Svartisen, Kjærringøy, saltstraumen osv... Bare å håpe på godt vær..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Må se det ann med pilsa... dama har ikke vært nord for Hamar, så ho vil vel se litt av naturen.. blir vel polarsirkelen, Svartisen, Kjærringøy, saltstraumen osv... Bare å håpe på godt vær..

 

 

oi oi oi..hehe..ja da får du brukt tia værtfall..skal guide dama i tr.lag i uke 30..hmm..blir vel greit d også

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.