Anbefalte innlegg

Hei alle sammen

 

Autopower i Arendal har flyttet og i den forbindelse arrangerer de "nyåpning" av butikken.

 

Det kommer representanter fra BSR i Sverige som har med et eller annet kjøretøy som er lettere modifisert...det er alt vi vet foreløpig om bilen.

 

Pressen vil også være til stede og det er derfor en gyllen mulighet for oss å vise oss frem...

 

Datoen er 8. mai...klokkeslettet er ikke helt bestemt ennå, men jeg regner med det blir fra morgenen av.

 

Det er veldig greit hvis dere kan gi beskjed om dere har tenkt å komme eller ikke...det er mulighet for enkel servering.

 

Kan i samme åndedrag nevne at vi jobber med en samarbeidsavtale med Autopower...denne vil bli behørig annonsert når den er klar.

 

mvh

Lars-Inge

Leder VACN Agder

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...og igjen glemte jeg å si at alle er hjertelig velkomne...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer kanskje jeg også en tur.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke umulig at jeg dukker opp... bor jo bare et Palestinsk steinkast unna :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer ikke... jeg må reise med jobben den helga mest sansyneligvis... : bh : får ha det til gode...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Per Lindgren

Ikke umulig at jeg dukker opp... bor jo bare et Palestinsk steinkast unna :D

 

Palestinske steinkast skal mann aldri kimse av..om jeg kommer, det vet jeg sannelig ikke..avhenger MØE av hvordan ting går med bilen fra nå av..

 

Skal jeg komme i havn med bilen, må jeg visst dekke tannstangen selv, ellers er ikke den biten opp og går før om 14 dager - 3 uker..det er lenge det....Om noen har en TRW tannstang fra en Golf 2 16 V så gi lyd... : gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer også.

 

Kansje noen gode tilbud på chip???: vinke ::D :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå har jeg fått vaktliste for mai, og ser nå at jeg kommer ikke. Må : sove : den dagen...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmmm, det blir snodig med treff uten Per gitt! : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dere får nyte det mens dere kan, jeg kommer sterkt tilbake biggrin_upper.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får satse på å komme jeg og, såfremt ikke shit happens.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En liten appetittvekker...

 

Det vil bli delt ut lodd til alle som kommer, premien er et gavekort på chip på inntil 5.000,-

 

Åpning kl. 10.00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da går jeg ikke glipp av noe, jeg skulle likt å se dem chippe min bil :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Joda, jeg nevnte at de kunne fått problemer med min også...men det var ikke noe problem, kunne helt sikkert bruke det til noe annet...så du går glipp av noe... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Joda, jeg nevnte at de kunne fått problemer med min også...men det var ikke noe problem, kunne helt sikkert bruke det til noe annet...så du går glipp av noe... ;)

 

Må det brukes til chip, eller...?? Har nemelig bestemt meg for å vinne det der, og trenger nye bremser i stede....:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det ordner seg sikkert, men snakk med Jan hvis det skulle bli aktuelt.

Det gjør det ikke, for jeg vinner nemlig...og pengene går til nytt eksosanlegg og kamaksel tenker jeg.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Det ordner seg sikkert, men snakk med Jan hvis det skulle bli aktuelt.

Det gjør det ikke, for jeg vinner nemlig...og pengene går til nytt eksosanlegg og kamaksel tenker jeg.

 

Har alt foretatt trekkning, Larsn og der hadde ikke du stort du skulle sagt, gitt!! Får ta med hele B gjengen, så jeg får nye bremser...

 

*Back to topic*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bestemt Andresen der må jeg si :D:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Bestemt Andresen der må jeg si :D:D:D

 

Alltid bestemt...nesten i hvert fall... :P

 

...og siden bonusen på jobb ikke dekker halvparten av prosjekt-budsjettet en gang...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan vel si meg enig i tankegangen din der ja! : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kom igjen da folkens...seks stykker er ikke mye til dette arrangementet...klarer vi ikke flere?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Huff, dårlig tidspunkt for min del.... Mekonomen kaller for meg, noen må jo jobbe der også faktisk.... ;) Hvis ikke hadde ikke en snartur til Arendal kostet meg mye, var MYE hyggelige folk sist jeg var der iallefall! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Kom igjen da folkens...seks stykker er ikke mye til dette arrangementet...klarer vi ikke flere?

 

Kan se ut til at jeg kommer også.. Kan ikke bekrefte det enda, men det ser ut til at prosjektet jeg skulle jobbe med den helga er utsatt littegranne.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars-Inge Andresen

Alltid bestemt...nesten i hvert fall... :P

 

...og siden bonusen på jobb ikke dekker halvparten av prosjekt-budsjettet en gang...

 

: gråter : : gråter : : gråter : : gråter : : gråter :

 

Er jo Fa'n meg bikkje utstilling til helga. Denne har gått til søndag hvert år, i år legger de selvfølgelig greiene til lørdag...så jeg kan ikke komme...Lars-Inge, du får ta gevinsten du, når ikke jeg kommer da..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.