Kolonne til Drammen 1.mai?

Anbefalte innlegg

Regner med at det er flere som har tenkt seg innover til Drammen 1.mai og at flere også kunne tenkt seg å kjøre sammen innover.

 

Når vi så hvor mange vi var på lørdag så lover jo det godt for en skikkelig kolonne innover.

 

Er dette noe som er av interresse, i tilfelle hvor kan vi møtes?

Jeg foreslår at vi som kommer fra Sarpsborg/Halden/Fredrikstad kan møtes ved Solli, for så å møte de som kommer fra Moss og den veien på f.eks By The Way ?

 

 

Kom med innspill.......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut Knut...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

dette høres veldig bra ut for min del å..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jeg klar for...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Treffet begynner kl. 09.00 og kan vel regne ca. 1.5-2 timers kjøring inn om vi tar høyde for at det kan gå litt tid når vi møtes på de forskjellige stedene.

 

Om vi sier at vi kjører :

- 07.30 fra Solli

- 08.00 fra By the Way på Shell siden i Moss

- 08.30 ved Tusenfryd

 

Om alt klaffer da, bør vi være på Albjerk ca. 09.30

Det er kanskje tidlig for noen? Kanskje litt for "sent" for noen også, men om ingen har innvendinger så kan vi kanskje si det sånn?

 

Jeg sender en mail til alle jeg har fått mail adresse til for en liten høring jeg, så får vi det avklart innen litt kort tid, er jo ikke lenge igjen til 1.mai

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pga litt laber tilbakemelding så blir det bare å håpe at dette passer for de fleste. Håper det blir en del som slenger seg med her, men om det er mange det ikke passer for så gi beskjed så fort som mulig! Er ikke mange dagene igjen nå...

 

Ny info!!!!

 

- 07.30 fra Shell på Solli

- 08.00 fra Bensinstasjonen ved Mosseporten ( istedenfor By the Way)

- 08.30 ved Tusenfryd

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Knut-Richard Sjøvold

Pga litt laber tilbakemelding så blir det bare å håpe at dette passer for de fleste. Håper det blir en del som slenger seg med her, men om det er mange det ikke passer for så gi beskjed så fort som mulig! Er ikke mange dagene igjen nå...

 

Ny info!!!!

 

- 07.30 fra Shell på Solli

- 08.00 fra Bensinstasjonen ved Mosseporten ( istedenfor By the Way)

- 08.30 ved Tusenfryd

Halloen.

jeg er hvertfall klar knut. du kan regne med meg hvis ikke det skulle skje noe med bilen da....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er bra! Blir noen fra moss også iallefall, mulig vi er et par fra sarp også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

nikko å kim kommer til å bli med meg i min bil tror jeg med mindere han klarer å skaffe seg noen felger innen lørdag..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ny info IGJEN!!

 

Møtes på Shell ved avkjøring til Ski istedenfor Tusenfryd. Grunnen til det er at jeg regner med at vi kjører gjennom Oslofjordtunellen og ikke rundt Oslo. ( takk for påminnelsen Elling )

 

Om det skulle bli til at vi kjører om Oslo likevel så er det uansett greit å møtes ved Ski så vi får med alle..

 

Nye tider og steder er da :

 

07.30 - Shell - Solli

08.00 - Statoil - Mosseporten

08.20 - Shell - Avkjøring til Ski / Ås

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Arnesen

Må jobbe

Jobbe 1mai??? Det er uhørt... Hadde jeg mått jobbe, hedde jeg heller sluttet!! hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg får ikke blitt med jeg heller. kjipt ass.. lover å følge opp

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kim og jeg skal prgrammere Haltech så det blir nok dårlig med tur for vår del...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.