Follo: Lokallagstreff i dag!

Anbefalte innlegg

Hei, alle: vinke :!

 

Vil bare minne om lokallagstreff i dag kl. 20.00 på McDoof i Vestby. På programmet står sladder, juging, oppsummering av helgas hendelser , samt generelt inntak av mer eller mindre sunn hurtigmat;).

 

Møt opp!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer så vi får diskutert diverse paroler fra toget igår : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller.. Tar med en rød golf siden det var 1. mai i går: rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ich komme

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kommer... muligens våt som en katt etter en lengre svømmetur under vann sammen med wegar

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer etterhvert, skal levere en bil i 8-tia...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kommer etterhvert, skal levere en bil i 8-tia...

 

For å korrigere: Naturligvis en BRA bil: ja :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det bare å møte opp ikveld.

 

Vi kjem med "Joppe" : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..og godt humør!

 

Vi kan godt ta med pokalen slik at de som ikke var i Halden kan få beundre den! P.S Folk må ta med sitt eget forstørrelsesglass!

 

Kom plutselig på at det er 16. mai i dag.. Kommer det folk da? Er ikke alle opptatt med å stryke skjorter og bælme øl?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg stiller... sansynligvis med boble som er blitt lav i tryne... men ikke bak enda ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var ikke mange på treff idag, men to fine klassikere møtte ihvertfall opp!

IMG_4915-1.JPG

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste bilen dro så seint fra Langhus at innen jeg hadde rukket fram til Værste hadde alle reist hjem.

 

Forresten må dere ikke kaste hengerfestet mitt! Jeg la det utenfor da jeg var på vei til jobb i dag. Planen var å montere det etter lokallagsmøtet, men det ville visst Tollpost annerledes......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den siste bilen dro så seint fra Langhus at innen jeg hadde rukket fram til Værste hadde alle reist hjem.

 

Forresten må dere ikke kaste hengerfestet mitt! Jeg la det utenfor da jeg var på vei til jobb i dag. Planen var å montere det etter lokallagsmøtet, men det ville visst Tollpost annerledes......

 

Bra du sa det, nesten den havna på sitt siste hvilested... :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde en litt "lengre" testtur med den nye motoren i bobla, da var det jo greit å legge turen innom Lokallagsmøtet deres!

 

Fungerte greit, men trenger nok å få justert forgassera skikkelig før Bug Run...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sweet boble Geir! Mitt neste prosjekt blir nok en boble..

 

Kunne desverre ikke stille i dag ettersom jeg måtte stryke dressskjorten min..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen, folkens!

 

Vil benytte sjansen til å minne om klubbmøte på McDoof i Vestby kl. 20.00 i kveld. Skiltplater er ankommet og overleveres i dag til klubbens skiltplateansvarlige, Ole Christian Wold.

 

Vi sees: vinke :.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er jo så ofte møter at jeg nesten ikke rekker å skru! He he.. Har egentlig allerede vært på værste noen timer i dag og er nå på jobb.. Kommer til å sovne med burgern i hånden: sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

God morgen, folkens!

 

Vil benytte sjansen til å minne om klubbmøte på McDoof i Vestby kl. 20.00 i kveld. Skiltplater er ankommet og overleveres i dag til klubbens skiltplateansvarlige, Ole Christian Wold.

 

Vi sees: vinke :.

 

Jeg kommer for å organisere skiltplatene. Til info er vi pålagt å ta 50 kr per stk. Så ta med penger ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror jeg skal ha 5 skiltplater i dag OC.. Har tømt sparegrisen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, alle: vinke :

 

Dette er en påminnelse om at det er lokallagsmøte på McDoof i Vestby kl. 20.00 i kveld. Det er nok av ting å prate om, ettersom det var BugRun forrige helg;).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg kan desverre ikke komme ettersom jeg må bruke hele morgendagen på Bug Run 2.. Tror jeg glemte noen småsaker i Sverige og må nesten få hentet det snart!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du med et par tre skiltplater til oss da Ole C. OG KLISTREMERKER... : flau :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tar du med et par tre skiltplater til oss da Ole C. OG KLISTREMERKER... : flau :

 

skal se om jeg rekker innom hallen på vei ut :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.