#76 Skrevet Juni 1, 2006 Endelig klar med bilen. Altfor mange sene netter, ubalanse i lånte hjul, litt skraping her og der, lys som lever litt for seg selv, ikke stereo..... Men i morra skal vi til Våler: rock : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#77 Skrevet Juni 1, 2006 Endelig klar med bilen. Altfor mange sene netter, ubalanse i lånte hjul, litt skraping her og der, lys som lever litt for seg selv, ikke stereo..... Men i morra skal vi til Våler: rock : Bra å høre Terje! Da ses vi å Ørsjjko-fjølååå?? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#78 Skrevet Juni 2, 2006 trøøøøøøøøøøøøtt!! men Klar 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#79 Skrevet Juni 2, 2006 Ej burde vær trøtt!! La mej 04.30!! : eek : Men klar her også! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#80 Skrevet Juni 2, 2006 Dere får ha god tur, jeg kommer sterkere tilbake mot Rudskogen. I helga blir det MYE jobbing for å få caddyen ferdig:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#81 Skrevet Juni 2, 2006 Kom meg desverre ikke avgårde da jeg kom hjem fra sjøen kl halv 6 i dag tidlig. For bare håpe jeg rekker Rudskogen i September ! Ha ei fortreffelig helg a gutter ! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#82 Skrevet Juni 4, 2006 Knall bra! Tror vi var dem eineste med vannsklie 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#83 Skrevet Juni 5, 2006 Takk for et steikje bra treff! Ho her fikk jaggu gjennomgå....heheh Knut?? :p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...