Ålesund: Hovedtreffet 3-4/6-06 Hvem, Hvor, og Når?

Anbefalte innlegg

Trenger du forsprang eller? : smil : Men er sikkert en grei tid å reise på det.Rekker jo en liten sverige tur også da..

Er det flere som reiser da?

 

jammen, jeg har kun en 5er uten noe som helst overladding.

Dere har mange hundre...

 

SÅKLART jeg vil ha forsprang:p

 

Seriøst, vil ha god tid bare...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jammen, jeg har kun en 5er uten noe som helst overladding.

Dere har mange hundre...

 

SÅKLART jeg vil ha forsprang:p

 

Seriøst, vil ha god tid bare...

samme her kjekt me god tid nedover, klar for en tur til sverige: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

samme her kjekt me god tid nedover, klar for en tur til sverige: rock :

 

Jepp, høres bra ut:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 fra Vegsundet var det.... 9 fra Ørskogfjellet.... 1030 fra Åndalsnes...... 1200 fra Dombås......?: klø :

Hvor langt er det til Sverige fra Våler forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kor skal folket overnatte? mange som skal telte på bana?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

8 er tidlig de... 9-10e passlig,men siden jeg sikkert må sitte på så driter jeg i tid vi reiser:evil:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp, høres bra ut:)

 

 

Jeg er med... Må hamstre mold til å ha under leppa.. og et par kasser med fludium:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Greit å starte tidli, ved tideligere erfaring når vi e mange biler klarer vi lett å bruke 10timer... Blir sikkert ett lengre stopp på lillehammer....

Noen må handle ting som en ikke fikk med seg eller må klippe seg eller som alle må ha: pratevann: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe... PerO du har nok helt rett ;)

 

*humre*

 

jammen en god gjeng! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fant ikke Cobra hos Elkjip men denne har visst ekstra lang rekkevidde, inntil 6km..., og den finnes på lager i Ålesund

Jeg kan skaffe denne til 450 kroner pr. sett nå hvis det er flere som skal ha. Jeg spleiser på et sett med Trond T....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor langt er det til Sverige fra Våler forresten?

 

Hvis det skal kjøres normalt(les fartsgrense) fra Våler til Charlottenberg så bør man beregne ca 1,5 time...

 

En gjeng fra Molde og omegn satser på å ta ferge kl 0830, dvs vi er på Næs ca 0930. Så hvis det er noen mårra-fugler på Sunnmøre så vet dere jo når vi er å treffe. Vi satser på en Harrytur etter ankomst til Våler :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heng dere på:) ! Det er oppe og avgjort, vi starter mannsterk (OG KVINNE) tidlig fra molde, og tar ferga som Endre skriver i ovenfor. Hvem ser vi på næs, altså hvem skal vi vente på? Legger igjen tlf nr dere kan nå oss på i tilfelle forsinkelser, og dere vil vi skal evt vente på noen. Hilde: 906 345 76

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heng dere på:) ! Det er oppe og avgjort, vi starter mannsterk (OG KVINNE) tidlig fra molde, og tar ferga som Endre skriver i ovenfor. Hvem ser vi på næs, altså hvem skal vi vente på? Legger igjen tlf nr dere kan nå oss på i tilfelle forsinkelser, og dere vil vi skal evt vente på noen. Hilde: 906 345 76

 

Dere ser nok min grå gamle 80, samt en sort 3er golf og muligens en rød S2 sedan, vet ikke om flere som skulle kjøre tidlig...

 

Å vente på oss har ingenting for seg, da vi uhyre sjelden klarer å følge en tidsplan:o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg frode arnfinn og idar stiller med 3 biler kl 0800

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar kl 08:00!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar kl 08:00!

Kommer på bussen jeg da!!! heheh

: haha : : haha : : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi stiller med 2 biler på Ørskogfjellet kl 0830

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller ikke: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg stiller ikke: gråter :
Ja vi får "kose" oss ilag i helga. ALT klaffa bare så ufattelig dårlig dinne helga. Ikke nok med at en arbeidskollega har slutta......dama har arbeidshelg,det har mora hennes også,svigerfar skal vekk,svigerinna mi har sjuk unge,muttern å fattern skal vekk i helga. So im stuck in Ålesund : bh : : bh : : bh : : bh : : bh : : bh : : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen som kjører kl 13,00? Vi er 2 biler som reiser da, så vist der er fleir så er dere hjertelig velkommen ;)

 

 

Mvh

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsatt ingen som kjører kl 13,00? Vi er 2 biler som reiser da, så vist der er fleir så er dere hjertelig velkommen ;)

 

 

Mvh

Arnti kanskje? heheh

No begynne det å haste litt ja

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klaaaaaaaaar :D Nybalanserte hjul delvis, ene loddet datt av når jeg tok 200+ testen :P Men ingen ubalanse så jeg kjenner heldigvis :)

 

Oppmøte på shell kl 08 eller kjøre vi 08 ??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Oppmøte 0730 e det vel?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da var nye dekk,bremseklosser(type grom) firpunktseler(tyvlånt av frode) og bremseveske dot 5.1 på plass: smil : Jeg er så klar at jeg skal sove med hjelm i natt: rock : : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Faen........

Jeg å vil: gråter : men ligger ned med ekvator å dupper:confused:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.