Hei alle medlemmer i Finnmark

Anbefalte innlegg

Er det noen som "mangler" skiltplater til sin bil så er det fint om vi eller jeg får beskjed så skal jeg prøve og få om en ekse med skiltplater til møte i slutten av mnd. Kjøp av DITT lokallag så går pengene til lokallaget og vi får kjansen og ha like brae premier som i fjor. "SKIFERKLOKKE". HÅPER DET ER MANGE SOM KOMMER TIL MØTE. TA MED MASSE IDEER.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får ikke tilfeligvis tak i klistremerka åsså i samme slengen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle vi ha fått for lenge siden.

 

Skal sjekke det....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skulle vi ha fått for lenge siden.

 

Skal sjekke det....

 

haste ikke for min del, tenkte bare æ skulle ta me tel Odd Thorstein i øst, for han etterlyste nye

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som "mangler" skiltplater til sin bil så er det fint om vi eller jeg får beskjed så skal jeg prøve og få om en ekse med skiltplater til møte i slutten av mnd. Kjøp av DITT lokallag så går pengene til lokallaget og vi får kjansen og ha like brae premier som i fjor. "SKIFERKLOKKE". HÅPER DET ER MANGE SOM KOMMER TIL MØTE. TA MED MASSE IDEER.

 

Kunne gjerne tenkt mæ ei skiltplata eller to.. katti skal det være møte da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Kunne tenkt mæ skiltplate..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kunne gjerne tenkt mæ ei skiltplata eller to.. katti skal det være møte da?

 

D ska være møte 27. Mai. D blir i Lakselv den hær gangen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

du får ikke tilfeligvis tak i klistremerka åsså i samme slengen?

Haste ikke så mye me de merkan for min del lengere.

Biln e nu avskilta for øyeblikke å æ sitt ute på Jan mayen fram tel midten av oktober.

Vet heller ikke om æ nångang får den på veien igjæn. Kommer an på kor grinat dæm e på biltilsyne i Kirkenes å om æ får ned COen på den sånn at æ får den EU gokjent bla.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Haste ikke så mye me de merkan for min del lengere.

Biln e nu avskilta for øyeblikke å æ sitt ute på Jan mayen fram tel midten av oktober.

Vet heller ikke om æ nångang får den på veien igjæn. Kommer an på kor grinat dæm e på biltilsyne i Kirkenes å om æ får ned COen på den sånn at æ får den EU gokjent bla.

 

se dær... da e d jo veldig greit

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som "mangler" skiltplater til sin bil så er det fint om vi eller jeg får beskjed så skal jeg prøve og få om en ekse med skiltplater til møte i slutten av mnd. Kjøp av DITT lokallag så går pengene til lokallaget og vi får kjansen og ha like brae premier som i fjor. "SKIFERKLOKKE". HÅPER DET ER MANGE SOM KOMMER TIL MØTE. TA MED MASSE IDEER.

 

Jeg skulle gjerne ha hatt, og tror jeg jobber sånn at jeg ikke kommer meg på møtet i Lakselv..Er det mulig å få tak i skiltplater og klistremerker når man er i Alta..?Send meg en PM om det er noen jeg kan ringe når jeg er på de traktene :) (Skal til Alta nå på fredag)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har hverken skiltplater eller klistremerker?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skiltplater og klistremerker kommer snart, men vet ikke når. Men er like om hjørnet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.