Orginalt eksosanlegg til s4 2,2 sedan ønskes kjøpt snarest

Anbefalte innlegg

Ønsker orginalt eksosanlegg til Audi S4 2,2 TQ sedan. Kan byttes likt i effektanlegg..(det står på bilen..) Blir jo litt mer lyd av et slikt anlegg... Jeg har jo kjærring og unger som klager litt...

 

Har også skjørtespoiler til samme bil...

 

 

Ring 922 97 444 - Carl Erik SNAREST....

 

Ellers ønsker jeg meg selv som medlemm i Agder lokallag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Velkommen i Agder lokallag da, Carl Erik!

Bare bra md flere medlemmer ;)

 

Mvh

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvordan effektanlegg er det snakk om? Er igrunn ikke så veldig klar for masse bulder, heller bakpotte... Men du er vel ikke interressert i kun det vel?

 

Velkommen i klubben som tredjemann med S4 sedan her i agder (etter det jeg vet!?)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Velkommen i klubben som tredjemann med S4 sedan her i agder (etter det jeg vet!?)

 

Det er vel den tredje S4 sedan i lokallaget nå ja, denne nye er vel ikke svart den også?

 

Velkommen!!! embeer.gif

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

..selv om S4'en til Rune ikke er på veien enda. Men det begynner å bli endel med samme børsa, er ikke noen ulempe det når alle har erfaringer/problemer å bidra med.

 

Hvor bor du?

 

Har planer om 3" anlegg fra turbo og ut, men det skjer vel ikke over natta akkurat. Har du nytt anlegg fra turbo, eller kun bakpotta?

 

Gi oss litt mer info da, farge, årsmodell, utstyr, mods osv.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei, jeg hadde besøk av Carl Erik i går, og bilen han har er sølvgrå!!! Han hadde 2,5/3 toms helt forfra Johan, så nå må du bytte med han :D

 

Glemte Rune sin jeg, siden den aldri er sett av meg ;)

 

Hadde forøvrig bilde av bilen hans fra før grunnet en forferdelig front, hehe, noe han er enig i selv og, så jeg legger likegodt ut ett bilde av den jeg:

håpløst.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takk takk takk for svar..Bøyer meg helt i støvet..

Vel,, jeg bor på Fagerholt. Rett ovenfor Rimi..

Hvis du vil se på anlegget kan du bare ringe 92297444/38119747. Hvsi vi event bytter håper jeg du vet av en løftebukk..

 

Anlegget går helt i fra turbo og bakover... Det er et godt anlegg men med kone og barn så.....

 

Ta kontakt om ikke annet kunne vi ha sett på bilene. Det er jo interessant nok i seg selv...

 

Mvh

TurboCarl

 

 

 

Opprinnelig postet av Johan Heide

..selv om S4'en til Rune ikke er på veien enda. Men det begynner å bli endel med samme børsa, er ikke noen ulempe det når alle har erfaringer/problemer å bidra med.

 

Hvor bor du?

 

Har planer om 3" anlegg fra turbo og ut, men det skjer vel ikke over natta akkurat. Har du nytt anlegg fra turbo, eller kun bakpotta?

 

Gi oss litt mer info da, farge, årsmodell, utstyr, mods osv.

 

Johan

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Hei, jeg hadde besøk av Carl Erik i går, og bilen han har er sølvgrå!!! Han hadde 2,5/3 toms helt forfra Johan, så nå må du bytte med han :D

 

Er ikke dette de kaller OUTING på engelsk. UTHENGING PÅ NORSK.. Hvis du legger godviljen til ser du faktisk at bilen smiler til deg. Det er ikke ofte vi ser faktisk på en bil... Men på en annen side gir det meg et ekstra puff til å kvitte meg med den "tannløse hvalen" så raskt som mulig... Jeg skulle sende deg en link på bildeler i sveits her kommer den

 

http://www.audi-gebrauchtteile.ch

 

Utover dette kan jeg si at orginaldeler i fra tyskland ligger 20/30% billigere en Sverige. I tillegg utføres arbeidet for en langt billigere penge.

 

Mvh

turboCarl

 

 

 

 

 

Glemte Rune sin jeg, siden den aldri er sett av meg ;)

 

Hadde forøvrig bilde av bilen hans fra før grunnet en forferdelig front, hehe, noe han er enig i selv og, så jeg legger likegodt ut ett bilde av den jeg:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal se om jeg kan gnu sukaten ut av aua i morgen såpass tidlig at jeg rekker å ta en titt bortom. Har date med Hank von Helvete i dag, vet ikke hvordan det utarter seg.

 

 

Ringer når det passer.

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johan Heide

Har date med Hank von Helvete i dag,

J

 

:D:D:D:D Det var da voldsomt!!! ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Carl Erik:

Du kjenner vell ikke tilfeldigvis Kenneth Hellan? Han bor rett med Rimi der. Gikk i klasse med han i 2 år så jeg bare lurte egentlig.

Tidligere Klasseforstanderen min bor også der Terje Nodeland. Kjenner du noen av disse?

 

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thor Arne Lysfjord

Carl Erik:

Du kjenner vell ikke tilfeldigvis Kenneth Hellan? Han bor rett med Rimi der. Gikk i klasse med han i 2 år så jeg bare lurte egentlig.

Tidligere Klasseforstanderen min bor også der Terje Nodeland. Kjenner du noen av disse?

 

MVH

Thor!

 

Jeg flyttet hit til makrell-kysten for ca 1 år siden. Kenneth Hellan og Terje Nodeland er derfor helt ukjente for meg. På en annen side er ikke nabolaget stort her på Fareholt. Så det kan jo hende at jeg treffer dem en dag...

 

Mvh

TurboCarl..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Carl Erik Røvik

Takk takk takk for svar..Bøyer meg helt i støvet..

Vel,, jeg bor på Fagerholt. Rett ovenfor Rimi..

 

Hmmmm... er det deg jeg har møtt et par ganger hvor du har kjørt "inspirert" ved vollevannet... Møtte en S4 der som nesten lå breit i svingene der. Gamlingene bor på fagerholt så jeg er der støtt og stadig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror ikke det var meg du møtte men... Se lenger opp på siden Trond Gundersen har lagt ut et bilde av bilen min med en heller

lite nydelig front.. Jeg kaller fronten for hvalgapet... Ser ut som en tannløs bardehval...

 

Jeg kjører kun inspirert på vinterføre... eller DK/Tyskl....

 

Mvh

TurboCarl

 

 

 

 

 

 

Opprinnelig postet av Tommy Rasmussen

Hmmmm... er det deg jeg har møtt et par ganger hvor du har kjørt "inspirert" ved vollevannet... Møtte en S4 der som nesten lå breit i svingene der. Gamlingene bor på fagerholt så jeg er der støtt og stadig.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Inspirert!!! Hehe, flotte ord på ting ja! hvalkjeft og alt, det er fint :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.