Anbefalte innlegg

Hvem blir med til Haugesund til søndag? Kunne jo fått til en felles kjøring, hvis flere skal bli med.

Ps-> jeg trenger sitte plass i en eller annen bil, Men Tore Egil nevte at det var plass i hans, så da satser jeg på deg Tore Egil!!??

dm_2004_real_jpeg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det var også snakk om at Haugesund lokallag skal treffes kl 11.00 på AIS så å kjøre felles ned til utstillingen og stå samlet. Vet ikke om det er noe vi vil hive oss på???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klart dere skal hive dere på å møte på AIS, dere kjører jo forbi der på veg til treffet :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jepp eg still eg og d er plass til deg Hans Petter Cato snakte om å vera med + Tommy snakte om å ver med+ Kenneth sko ver med.

E d andre som ska ver med??????????????????

 

Selfølgeligt stille me på AIS sammen med klubben. Må jo komma samla, og stå samla..

Men me sko kansje fonne ein plass å vaska Glise.. (Kjapp vask tenkte å ta an på lørdag) men an bler sikkert sjeden på vei opp.. Har d tips tord??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tror det er STOR fordel å få vasket bilen på lørdagen og holde den ren helt til du kommer til Haugesund, regner med det blir store køer ved vaskeautomatene på søndag :) Men dersom en må vaske bilen på søndag kan det være en fordel å først prøve i Aksdal da køene kanskje ikke er så store der, men de har vell kun maskinvask... Shell stasjonen på veg mot sentrum har 3 selvvasker men der er det garrantert mye folk... Nord i byen er det Statoil stasjon med selvvask, men dette blir jo en god omveg mot Oasen.... Der er også en Hydro stasjon like ved Oasen, men igjen, garrantert mye folk der!

 

For de som ikke vet hvor AIS er, så ligger det ved siden av Maxi & Plantasjen. En tar av til høyre i rundkjøringa ved Maxi (når en kommer fra f.eks. Stavanger) og så får en det på venstre hånd like etter. Ellers er det bare å ringe meg på 918 10 789 så skal vi forklare vegen ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ferje tidspunkter fra Mortavika til Årsvågen på sønda er som følgene:

kl: 08.40

kl: 10.00

kl: 11.40

 

Jeg regner vel med at den ferjen kl 10.00 blir mest aktuelt, og da sier det seg selv at vi må avreise 1 time før det!???!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gir dere beskjed dersom dere vil vi skal vente på dere på AIS?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HP vist me ska rekka å få vaskt bilane så må me ta 0840 ferjå..

Tord Eg stemme for att dokke vente på oss.. må jo komma samla..

 

E d isje fleire folk herifra som ska ver med ????

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Egil Steen

HP vist me ska rekka å få vaskt bilane så må me ta 0840 ferjå..

 

Jeg har ingen problem med å stå opp så tidlig, må begynne å øve meg på å stå tidlig opp når jeg skal begynne i ny jobb:cool:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når er det du vil stikke avgårde i morra tidlig Tore Egil!??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tore Egil Steen

Jepp eg still eg og d er plass til deg Hans Petter Cato snakte om å vera med + Tommy snakte om å ver med+ Kenneth sko ver med.

E d andre som ska ver med??????????????????

 

Ser ut som det blir bare oss. Men fint om du kunne gitt beskjedd når jeg må stå opp for å sitte på med deg:p : sove :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

HP du må stå klar utfor gamle videoen som e rett bortenfor deg (vist du vet kor d e?) klokka 0745 så komme Kenneth og hente deg (han med Caravellen)..

D e dårligt att d isje e andre som bler med..:mad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.