Østfold: Grilling på neste samling?

Hvilken dag passer best for deg?  

15 stemmer

  1. 1. Hvilken dag passer best for deg?

    • Søndag 28.mai?
      4
    • Søndag 11.juni?
      11


Anbefalte innlegg

Jeg har ikke forhørt meg med de to andre i styret enda, men tror det skal gå bra ;)

 

Luftet dette såvidt for brodern etter søndagens MEGET vellykkede samling, og han likte iallefall ideen.. Jeg tenkte som så at vi kan få til en samling i samme stil som nå på søndag, med oppmøte på Toys, skravle der litt så folk får tid til å komme, ta en liten kjøretur gjennom byen eller noe igjen ( kanskje prøve å unngå flest mulig lyskryss da ) og ned til Tunevannet.. Der tenkte jeg da at vi kunne fyre opp en skikkelig tønnegrill og ta noen pølser, spille noe fotball eller noe sånt, iallefall få til litt "action".

 

Høres dette ut som noe folk vil være med på? Dette blir da søndag 04.juni, og siden det er en søndag, og også på offentlig plass, vil vel alkoholene glimre med sitt fravær, men sosialt er det vel samma rakker`n ? ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med: smil :

Fikk forresten en skiltplate for mye av deg på søndag, tar den med til nestegang jeg: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres jo bare meget bra ut!! : rock :

Går jo ann å ta en liten photoshoot da også!!?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du fikk litt ekstra ja? Jaja, kan jo få den neste gang da ja ;)

 

Photoshoot må jo også la seg gjøre å få til da, og neste gang SKAL jeg huske å ta med kamera som vanligvis alltid ligger i bilen, men som såklart ikke var med på søndag : bh :

 

Men, med så kjapp respons ser jo dette ut til å være noe å satse på :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut :)

Selv om formen ikke tilsier det, så hadde det vært morro med noe fotball og noe greier ja :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette høres bra ut :)

Selv om formen ikke tilsier det, så hadde det vært morro med noe fotball og noe greier ja :)

 

Får vel være enig ang formen ja: smil : : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Morro!

 

En photoshoot må vi vel også kunne organisere på et eller annet vis.

Noen som har et fett kamera? jeg har stativ...

 

: vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ja, det kan bli bra det, men litt mere aktiviteter:)

og grilling er et godt forslag synes jeg. Fotball kunnskapene er det heller dårlig med.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Glimrende forslag, er med jeg, hvis det ikke kommer noe VEEELDIG viktig i veien...;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da blir det grilling på neste lokalagstreff.

 

Hvis fredriksten treffet går med godt overskudd Sponser vi alle med ett par pølser hver og!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Først takke for kjøre turen alex,veldig moro.(Må se å få bytta kjerra jeg ass,lyst på noe med mere gamp)Stiler helt klart opp neste gang med flintastek,pølser og claustaller:rolleye: Så da er det bare å legge seg i hardtrening når det gjelder fotball hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Claustaler var jo en god ide...., en annen gang kan vi ta en skikkelig fest, og se bilfilm osv, dette kan vi jo diskutere over en "clauser.." :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Claustaler var jo en god ide...., en annen gang kan vi ta en skikkelig fest, og se bilfilm osv, dette kan vi jo diskutere over en "clauser.." :)

 

Det høres ikke dumt ut det heller Frank ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedtreffet på våler er samme helgen eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dette kan bli morro. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedtreffet på våler er samme helgen eller?

 

Jaggu, dette har du rett i Nina... : eek : Gått helt i glemmeboka det...: dum :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jaggu, dette har du rett i Nina... : eek : Gått helt i glemmeboka det...: dum :

 

 

:fy: Ikke bra :P

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hovedtreffet på våler er samme helgen eller?

 

Der har du jammen et poeng Nina M! : flau :

 

Kanskje vi får utsette det til helga etter, eller fremskynde det til den 28.mai ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

28. kan ikke jeg... : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der har du jammen et poeng Nina M! : flau :

 

Kanskje vi får utsette det til helga etter, eller fremskynde det til den 28.mai ?

 

Helst Fremskynde det :)

 

Ser ut til at de nye bremsene er rett rundt hjørnet og da er det vel egenlig bestemt at bilen blir tilsalgs..

Så jo kjappere vi har grilltreffet jo større kjangs er det at bilen får en siste runde med gjenget før den blir borte: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger opp en avstemming jeg så ser vi når flertallet vil ha grilling!

 

Chris : Selge bilen?!? Nei, kan jo ikke det? Blir det noe VAG neste da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har snakket med de to andre i styret nå, og vi går for helgen ETTER det opprinnelige treffet, altså SØNDAG 11.JUNI!

 

28.mai er det Gatebil på Vålerbanen, så da passer det kanskje dårlig for mange.

 

 

 

MERK!!!

 

På samling som da blir 11.juni, vil det komme en journalist fra et nytt blad som heter "Motormarkedet i Sarpsborg" og lage en reportasje om oss, så da er det bare å pusse og polere glisene og komme alle mann ;) hehe..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kanskje jeg skal prøve å få tatt meg en tur jeg og da... Se om Ådi'n er klar først..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

halla

den grillinga høres veldig bra ut .Men gatebil på Våler er 28 mai og da har hvertfall jeg og en kompis tenkt oss oppover for å kjøre litt quattro på bane. så reint for min del så hadde det vært bedre å utsette litt. Du får heller orke (les nyte) å ha den feite s4n din litt lenger Chris : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg legger opp en avstemming jeg så ser vi når flertallet vil ha grilling!

 

Chris : Selge bilen?!? Nei, kan jo ikke det? Blir det noe VAG neste da?

 

 

halla

den grillinga høres veldig bra ut .Men gatebil på Våler er 28 mai og da har hvertfall jeg og en kompis tenkt oss oppover for å kjøre litt quattro på bane. så reint for min del så hadde det vært bedre å utsette litt. Du får heller orke (les nyte) å ha den feite s4n din litt lenger Chris

 

Hei igjen gutter, Har så lyst til å beholde den lenger!!!!

Men tror nå tiden er inne for salg hvis jeg skal få mest for den...: gråter :

 

Men vi får se hvor lang tid det tar før noen napper på den...

Får vel bremsene mine i løpet av uka og da blir den satt ut...

 

Og det blir jo seff ny Audi QUATTRO Knut:tilber:

 

Men ser ut som et prosjekt og da ser det også ut som om jeg må kjøre BMW Compact så lenge: bh :

 

Men time vil show:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.