Anbefalte innlegg

Det hvar et dårlig opp møte på kaia ,for bilde taking av plakat som skulle ha hvert ferdig.Og det er ikke noe unskyldning på at dere ikke visst det for det ble sakt på sist møte,at vi skul møtes på kaia kl 2100 den 9/5 for og få ferdig plakatan.så viss dere har så go tid på dere til og ordn det som skal gjøres så er det grett,men hvis ikke så trur jeg dere må få ut fingern vi har toppen 5 uker på oss. Og ikke sei at dere kommer og så kommer dere ikke lell slik at vi 3 som møt opp stod bare og ventet på folk som ikke dukket opp.For plakatan må ut viss dere skjøner det.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meg (med flere tror jeg) forstod det ikke slik at det var "spikret" avtale om bildetaking kl. 21.00 tirsdag 9/5. Det ble nevnt ja, men det ble også nevnt at det likeså godt kunne taes på onsdag (idag) eller torsdag hvis det passet best. Og klokkeslettene var det nevnt flere av, som f.eks. 19.00 eller 20.00.

 

Så nei, jeg var IKKE klar over at det var satt endelig tidspunkt/dato for denne bildetakingen.

Så slik "skitkasting" på forumet kan du spare deg for Ronny!

Hva med å legge ut en tråd her på lokallagssidene på forumet slik at vi kanskje fikk med oss enda flere medlemmer for bildetaking?

 

Ellers, som det også såvidt ble nevnt i en bisetning på forrige møte, så ble det tatt en del bilder under Vårcruisingen for litt tilbake siden. Henviser til egen tråd (under media her på forumet)... Her er det mange fine bilder å velge mellom, med mange biler og et nydelig vær! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg var heller ikke klar over når bildetakingen skulle bli gjort. Vi snakket om det på møtet ja, men forstod det ikke som om at det ble avtalt tid og dag. Tror flere ikke visste dette siden det var bare 3 som møtte opp!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke fått med meg at det var bankers den 9 heller....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ikke snakk om skitkasting,men det hvar flere av dere som sa at det hvar meldt dårlig vær utover uka ,så det hvar derfor at det ble valgt den dagen der.Og dem bildan som ble tatt utover andre treffet vises jo ikke noe tå byen,så vi tokk noen bilder i fra nordlansbroa som ble ganske bra.Så skitkasting trur jeg er et feilt ord ja, men sorry hvis dere har tolket det slik for det hvar ikke ment slik sorry.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg tolket ikke ditt forrige innlegg som direkte skitkasting...men ja, jeg tolket det som aggressivt mot oss som ikke møtte opp (og i det hele tatt ikke hadde forstått det slik at dato/tid var "spikret), og av den grunn satte jeg også ordet skitkasting i gåseøyne ;)

Det er tydelig at det har vært misforståelser ute å gått.

 

Jeg tror også jeg har misforstått hva som skulle "være på" bildene...Slik jeg forstod det så skulle man ha bilene som en slags forgrunn i bildet, med byen som bakgrunn. Men hvis jeg forstår deg rett nå så har dere tatt bilder av "kun" byen? Og det er mer enn bra nok mener jeg! :)

Men hvis så er tilfelle så ser jeg ikke helt årsaken til at vi skulle være "hundre" mann for å ta ett par slike bilder av "kun" byen : klø : Det skulle f.eks. jeg klart meget godt på egenhånd... Og nå er det vel heller ikke alle bildene fra Vårcruisingen som er lagt ut her på forumet, kun noen eksempler ;)

 

For de som ikke har sett bildene det er snakk om, så legger jeg ved en link: Bilder fra VårCruisingen Ålesund-Nordmøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og det som hvar sakt hvar at medlemene av klubben sine biler skul hvær med på plakatene og byen i bakgrund.men slik ble det jo ikke så vi tok noen bilder i fra broa mot byen som ble ganske bra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert mer enn bra nok : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg sender dem over til deg så får du se,men dem blir jo blåst opp så jeg rekner med at et av dem kan vi bruk hvis alle er enni

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.