Anbefalte innlegg

Hehe.. Kjiper`n ( selvom bildet ser veldig arrangert ut ) :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En fyr på Vortex-forumet som så denne Civicen på utsiden av bygningen han bor i.

 

honda1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg kjører falck og viking i helgene, og det synet der med betongklosser under bremseskivene har jeg sett et par ganger! en Mercedes S klasse og en Audi A4! kjinkig å få hel inn på platen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har man råd til felger har man råd til slike:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva er det der, og hva gjør de?

 

Isåfall, funker det??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Felglås! Bolt som er delt i 2, selve bolten og "hodet", Settes sammen og skrus inn, hodet står i spor(Se bilde)! Når bolten er på plass, tas hodet bort! Tror nok det skal funke, tror ikke det er mange felgtjuver som gidder å borre opp bolten! Koster 1 hundrings eller 2!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har sånne jeg, bare ikke kjøp de på Biltema! Da er det sjangs for at tjuven har en halv bolt i verktøykassa si!

 

Ordentlige låsebolter får man hos dekkforhandlere, og er de av god kvalitet fins det ikke 2 like sett...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skal vel mye til at det ikke finnes to like sett, de jeg har brukt (og hørt om) hadde vel ca 900 ulike nøkler. Men det er klart at sannsynligheten for å treffe blir veldig liten.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg klarte å miste nøkkelen til låseboltene mine en gang, mulig jeg var heldig men jeg kjørte ut til dekkforhandleren og fikk prøve med nøkler på de settene de hadde. Traff riktig på under 10 forsøk - en lettelse der og da hvertfall, så var det bare til å kjøpe det settet så jeg fikk nøkkelen( mener det bare var en i pakken- dette var gamlebilen. på det jeg har no fulgte det med 2 nøkler).

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På settet jeg har står koden til nøkkelen gravert inn i nøkkelen. Kan være lurt å skrive den ned, men det har jeg ikke gjort enda... :rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.