Trondheim:hvor legger dere solfilm?

Anbefalte innlegg

Skal legge solfilm på bilen i nermeste fremtid og lurer derfor hvor folket i tr.heim får lagt filmen og hvor mye dere betaler:)

 

og ikke minst ble resultatet bra???:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ingen personlige erfaringer, men Decorcut i Innherredsveien har fått mye skryt. Og karen som driver det er jo medlem ;)

 

Jan Gustavsen på Leangen har jeg også hørt mye bra om, prismessig også :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på solfilm på en A4 avant hos Jan Gustavsen på Tiller, de skulle ha ca 5000 kr.

De holder til i Amcar bygget.:)

Amcargutta mente at de var best i byen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på solfilm på en A4 avant hos Jan Gustavsen på Tiller, de skulle ha ca 5000 kr.

De holder til i Amcar bygget.:)

Amcargutta mente at de var best i byen!

 

det var hele turen rundt uten frontrute eller???

 

skal ikke ha no svenskesoting jeg i hvertfall;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Du kan også høre med Bjørn Stenersen. Han viste om ett firma ved heimdal som la meget billig. tror det var snakk om ca 4000 for hele bilen. Jeg har spurt om akkurat det samme tidligere, men finner ikke igjen tråden min.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det var hele turen rundt uten frontrute eller???

 

skal ikke ha no svenskesoting jeg i hvertfall;)

 

Hele turen uten frontrute ja.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på solfilm på en A4 avant hos Jan Gustavsen på Tiller, de skulle ha ca 5000 kr.

De holder til i Amcar bygget.:)

Amcargutta mente at de var best i byen!

Ja der jobber det en som er medlem også! Rune Hanssen er det vel.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Sendte en mail med forespørsel på 5 ruter på Passaten min (stv highline) ikke foran B stolpen. Gustavsen skulle ha 4500.- inkl medlemsrabbatt. :)

 

Tenker jeg stikker innom dem i neste uke eller deromkring...

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei!

Sendte en mail med forespørsel på 5 ruter på Passaten min (stv highline) ikke foran B stolpen. Gustavsen skulle ha 4500.- inkl medlemsrabbatt. :)

 

Tenker jeg stikker innom dem i neste uke eller deromkring...

 

Truls

Er dette på Leangen eller Tiller? Det var jo en meget god pris :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk pris på solfilm på en A4 avant hos Jan Gustavsen på Tiller, de skulle ha ca 5000 kr.

De holder til i Amcar bygget.:)

Amcargutta mente at de var best i byen!

 

Meget godt fornøyd med disse jeg også...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Meget godt fornøyd med disse jeg også...

 

Hjelper ikke det når de ikke kan gi deg time før siste uken i juni!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hjelper ikke det når de ikke kan gi deg time før siste uken i juni!

 

Hvem?? Gustavsen på Tiller??

 

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter litt på denne jeg.. Tenkte jeg skulle høre på Jan Gustavsen, de er kjøpt opp av Hurtigruta.. Fikk pris på 5400,- for siderutene (utenom bakruta, denne skulle de ha 1250,- kroner ekstra for å ta). Synes dette var i overkant, eller er det det koster for å få lagt skikkelig film? Er snakk om en 90 Sedan med trekantruter bak bakrutene..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter litt på denne jeg.. Tenkte jeg skulle høre på Jan Gustavsen, de er kjøpt opp av Hurtigruta.. Fikk pris på 5400,- for siderutene (utenom bakruta, denne skulle de ha 1250,- kroner ekstra for å ta). Synes dette var i overkant, eller er det det koster for å få lagt skikkelig film? Er snakk om en 90 Sedan med trekantruter bak bakrutene..

Tipper fort 7000 inkl mva hos Decorcut iaffal.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Løfter litt på denne jeg.. Tenkte jeg skulle høre på Jan Gustavsen, de er kjøpt opp av Hurtigruta.. Fikk pris på 5400,- for siderutene (utenom bakruta, denne skulle de ha 1250,- kroner ekstra for å ta). Synes dette var i overkant, eller er det det koster for å få lagt skikkelig film? Er snakk om en 90 Sedan med trekantruter bak bakrutene..

 

Det var DYRT! Hurtigruta tok på min Passat 3GB (i Juli) mine 4 sideruter bak B stolpe OG bakruta for 4500.-!! : klø :

Truls

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprikende priser her skjønner jeg.. ingen flere i byen som driver med dette da? :) Spurte om klubbrabatt, men noe lavere priser enn det jeg allerede hadde fått var det umulig å få til, blablabla...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sprikende priser her skjønner jeg.. ingen flere i byen som driver med dette da? :) Spurte om klubbrabatt, men noe lavere priser enn det jeg allerede hadde fått var det umulig å få til, blablabla...

Mange som har slutta med det, er vel stort sett Decor og Hurtigruta/Gustavsen igjen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mange som har slutta med det, er vel stort sett Decor og Hurtigruta/Gustavsen igjen..

 

Hmmmmm.... aner vi årsaken her til at det ser ut til å ha blitt så dyrt? Samarbeid om prisen?? ;)

 

TJ

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har nettopp begynt å jobbe hos Scandinavia Solfilm, og de samarbeider bl.a med Hurtigruta Carglass. Uten å vite så mye ang rabatt, så stemmer det visst med 4500,- for fem ruter.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger de ikke solfilm på riis bilglass på Lade, da?

Mener å ha hørt at riis driver med slikt, men mulig disse særingene her i distriktet ikke gidder ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Legger de ikke solfilm på riis bilglass på Lade, da?

Mener å ha hørt at riis driver med slikt, men mulig disse særingene her i distriktet ikke gidder ;)

Gjorde det før, men har slutta nå :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

la film på rutene mine på ekko+ på orkanger/bak europris.betalte 6 lapper hele veien rundt.meget bra kvalitet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.