Bilder fra demokvelden på Image Audio

Anbefalte innlegg

Feil post, slettes av ..noen

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

snikfotografen fra Revetal motor und sport:p

img_0415web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Hvem har lekt seg med tusjen på skiltplata på poloen.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn fant det for godt å gå i dekning, dette fikk ikke Geir med seg ;) sjekk premiegliset til 2ma$, utrolig bra;)

viiibes_web.jpg.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skikkelig colgatesmil.... :D

Og jeg var raskere enn skyggen min.... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Her så vi og nøt av klubbvideon

lerrettet_web.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Lars Lysebo

Her så vi og nøt av klubbvideon

 

110" Steward lerret som har plenty av sølv(!) i seg for å få god dybde i bildet... Ellers så var det utrolig trykk i sub'en fra Miller&Kreisel!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Colgate ruler!!!!!!!!!(kanskje de vil ha reklame på bilen min også........etter dette snap shotet he he)

Takker Larsemann...men vi legger ikke ut bilder av bil med søle på....gjør vi vel.......(?!!)

 

DET anlegget var ultrafett.....Jeg har bestilt det anlegget til 1,4 jeg........eh?

Til de som ikke var der...huff og huff!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hehe.. Jeg gikk i ikke i dekning, men headbanget til den fete lyden, eller snikkikket jeg oppunder skjørtet til AB?? :D

 

Vel, kinorummet var skikkelig fett, og det var vel 'opp mot' det beste jeg har hørt/sett. Allikevel synes jeg det var noe mørkt bilde, og litt for skarp øvre mellomtone, men det er sikkert smak og behag..

Skikkelig bra å orge dette, Petter!!

 

Skal vi forresten ta et pizzamøte en dag, gutter? Eller skal jeg rydde carporten så kan vi ha en skikkelig grillings blandt bilene? Kommer nok tilbake til dette...

 

Hehe.. Revetal motor und sport.. :D

 

Edit: Øøyh! 2ma$, har ikke mora di lært deg at du skal ta av deg lua inne? ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Headbanging?! Trodde det var pga de "skumle" scenene fra Ringenes Herre demoen jeg.... :P:D

Ellers takk for ros! : rock : Ble bitte litt fortvilet når han ble forsinket, men det ordnet seg det også!

 

Pizza eller grillings hadde vært topp det! Er det stemning for en mekkekveld kan vi jo alltids ordne det også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Andreas nevnte noe på dette med grilling og leking på den nye gocart banen..

Thomas: Vi kommer vel ikke på "møte" med skitten bil?:D "slædda"skiltet ditt vaffal: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er noen av oss som jobber vet du...som ikke leker jobb....dvs at jobben er ikke ferdig kl 16...........=ikke tid til å vaske bil.... :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bjørn...nå blir vi skikkelig seriøse her skjønner jeg? :-)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Umh.. Ja.. Eller noe.. :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eh sjekka forresten tipset om Sandefjord varmlakk......traff en SUR fyr som aldri hadde hørt om det og nå het det iallefall Karosseriservice og de tok HVERTFALL ikke på seg sånne jobber......som du skjønner Bjørn...han så ryggen min ganske fort........han lignet litt på han sure gule fyren over her....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Thomas L. Olafsen

......han lignet litt på han sure gule fyren over her....

 

Han var i hvertfall gul da Thomas.... :P:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.