Anbefalte innlegg

Har satt på Supersprint eksospotte på min Bora. Har lyst på en "leppe" som dekker sidene på potta (går lengre ned) Kjøpte V6 leppa, men hvis jeg monterer den, blir det jo ca. 5 cm mellom øvre kant og potta. Og det blir jo ikkenoe bedre!!! Noen som kjenner noen som "sveiser" sånne "lepper"? Vurderer å lage en ny av de to jeg nå har... Tips mottas med takk ;-)

STREETMEET I LILLESTRØM I MORRA!!!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Supersprint potta må nok monteres høyere enn det du har nå. Og mener å huske du må skjære utsparring i original-leppa. Det står skrevet på supersprint sine sider mener jeg å huske.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som dette kansje...

bora.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er vel litt drøy denne............

bora bak.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ehhhh... JA! Den blir for drøy. Har bestemt meg for å prøve selv (med litt hjelp) å lage en ut av den orginale og V6 leppa som jeg har kjøpt ny. Har begynt såvidt, men tar litt tid pga oppussing i "heimen". Planen er klar, men skulle gjerne hatt noen tips til liming av slik plast. Vet Casco har et lim som er passe fleksibelt og skal feste på det meste, så jeg tipper jeg går for det. Hvis ingen har andre forslag...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har et forslag, men vet ikke hva limet heter. Kan finne ut av det når jeg kommer hjem fra Afrika!

 

Dette er et lim som er ment kun for bruk til plast fangere (ikke glassfiber etc..). Og blir ene og alene brukt ved rep. av plast fangere.

 

Litt drøy denne og :)

bora front.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det høres bra ut, men det er jo annen plast enn det er i selve fangeren vil jeg tro, det er jo snakk om den nederste "leppa" som sitter på fangeren. Men det kan jo hende at det limet er suverent til den typen plast også!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er et to-komp lim. Brukes av opprettere bl.a.

 

Skal ta en titt når jeg kommer hjem. Send meg en PM uti neste uke, så husker jeg det kanskje;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Den bak fangeren Rune, ser jo ut som en frontfanger montert bak: haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bare og dra på i R gir da!!!!!

heftig styre-respons får en jo og!!!!:rolleyes:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har ikke du vært der nede lenge nå Rune?

Jeg har 4 uker og 6 dager igjen idag. wuhuuuuuu : bh :

 

Litt offtopic dette! Sorry!

MVH

Thor!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har du noe bilde av den V6 leppa? Lurer bare på hvordan den ser ut!

 

Tor: Har 1 dag igjen!:P! reiser i morgen og er hjemme fredag e.middag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tok etpar bilder nå...

v61.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Og ja... Det er mange (bl.a. Je-Design) som har fine baklepper, men ikke som jeg vil ha! Vil ha en slik som V6-leppa hadde den bare passet. Den passer jo på bilen, men monterer jeg kun den vil det bli 4-5 cm mellomrom mellom potta og leppa's overkant (se tegning) En mulighet hadde jo vært å heve potta, men Bora'n trenger å se litt lavere ut i "baken". Så jeg kommer til å gå for å sette disse to sammen på et vis...

 

Men takker så meget for alle innspill!!!!

tegn bora.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er leppa delt opp i 4 deler, hvorav 2 er montert ("lodda") sammen igjen og det ser foreløpig ut til å kunne bli bra ;-)

Men er jo seff mest spent på liming/sparkling av dette, og etterhvert lakkering. Skal holde på litt på formiddagen i morgen, skal prøve å huske å ta noen bilder av hvordan det KAN bli ;-)

Dette er i allefall bilder av den første skjøten etter litt pussing...

leppeskjøt1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

et til...

leppeskjøt2.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er delene limt sammen!!! Limte og "popnaglet" delene sammen i går, borret ut naglene idag og skåret bort overflødig lim.

Ser fortsatt ut som om dette kan bli bra. JIPPI!!!

 

 

 

3 bilder fra i går...

 

NR.1

leppe13.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.