Anbefalte innlegg

Som nevnt i tittelem.

 

noen fra vestfold som hadde tenkt seg på våler 3-4 juni?

litt lyst til å dra, om jeg har råd.... :o

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Som nevnt i tittelem.

 

noen fra vestfold som hadde tenkt seg på våler 3-4 juni?

litt lyst til å dra, om jeg har råd.... :o

 

Det var den lappen da. Ellers skulle jeg blitt med :) Får kanskje en til å kjøre

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi er en 6-7 gutter fra drammen og vestfold som skal oppover.... Kjøre samlet??? det hadde vært allright! Willy: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurer litt på å dra. Vis jeg rekker å få fiksa et par småting på bilen først.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noe krav at alle i bilen er VACN medlemmer? Så kan jeg jo få noen til å kjøre bilen min oppover..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må vel ta en tur :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreligger det planer om å dra opp for begge dagene, og sove der oppe? eller skal folk opp kun en av dagene? : grønn :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

foreligger det planer om å dra opp for begge dagene, og sove der oppe? eller skal folk opp kun en av dagene? : grønn :

 

Jeg drar opp dit bare for en dag om jeg drar hvertfall. Er vel ganske få veldig ivrige som sover der

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vet jeg.. tenkte bare iogmed at det er en god tur.. tar vel fort noen timer å kjøre helt opp dit? aldri vært der før jeg så...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Sikkert noen som gjør det også.

 

Men noen som vet om alle i bilen må være VACN medlemmer? Eller om det holder med at bileier er

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det er ingen krav om å være medlem for å besøke treffet. Man må være medlem for å stille ut bil og kjøre på bane, i tillegg får medlemmene gratis mat på lørdags kvelden.

 

Selv skal jeg møte Agder lokallag på Sem da de kommer kjørende i kolonne fra Agder på fredagen. Dem er vel på Sem rundt 12-13 tiden og i god tradisjon pakker vi telt og bor på banen hele helgen. Det sosiale rundt dette treffet er like så viktig som bilene, og mye moro har vi både fredag og lørdagskvelden.

 

Så pakk ned teltet og bli med hele helgen da det er nok av plass på Agder, Telemark og Vestfold området.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann mine gode menn og kvinner.: vinke :

Selvfølgelig skal vi være med på slike arrangement, og som Andreas sier det er vel så viktig med det sosiale så dra med dere ett gammel telt, en combi-camp eller campingvogn. Dette skal bli gøy !: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til info:

 

Oppmøte "E-18 Motorsenter" på Sem klokken 11:00 på fredag 2. juni. Dette for dem som vil være med i kolonne oppover mot hovedtreffet og være der hele helgen.

 

Agder lokallag har avgang fra Harebakken/Arendal klokken 09:00 og tar med seg Telemark lokallag oppover slik at de møter oss på E-18 Motorsenter klokken 11:00. Derifra skal vi være på Statoil Furuset nord for Oslo klokken 12:30. Avgang fra Oslo med Agder, Telemark, Vestfold, Drammen og Oslo lokallag.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg og Hans Petter + en kamerat stiller på turen opp.

 

Blir litt kaos, bilen min demonteres og pusses ned på førstkommende tirsdag! Men jeg renger med å være klar til fredag morgen.

Hans Petter stiller med lettere senka bil og trolig litt lakk jobb og nye lykter. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ser ut til at jeg og Hans Petter + en kamerat stiller på turen opp.

 

Blir litt kaos, bilen min demonteres og pusses ned på førstkommende tirsdag! Men jeg renger med å være klar til fredag morgen.

Hans Petter stiller med lettere senka bil og trolig litt lakk jobb og nye lykter. : rock :

 

Ah, dritbra gutter! Pakk ned six-packen så skal vi nok få det livat på treff den helgen. Gleder meg!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med hvis jeg har fått fronten min og fått den tilbake fra lakk og montert på bilen.. : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke vet jeg.. tenkte bare iogmed at det er en god tur.. tar vel fort noen timer å kjøre helt opp dit? aldri vært der før jeg så...

Fra Sandefjord tar det ca 3:30 - 4:00. Da kun med korte tankstopp.

Hvis du følger kolonnen som Andreas nevner, bruker du nok endel langre tid. Vil anta 1 - 2 timer ekstra.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg regner med å dra søndag morgen.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra vestfold som skal ut på banen forresten?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen fra vestfold som skal ut på banen forresten?

Regner med det ja : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

vi reiser fra holmestrand ca 09.00 jippiii

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som skal oppover idag, som enda ikke har dratt ?

Jeg drar fra Horten/kopstadkrysset ca kl 18:00

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker deg Cato for turene på banen: rock :

 

Ufattelig gøy...

Og bilen din går GODT:glad:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.