Hadeland: Sammkjøring hovedtreffet

Anbefalte innlegg

hvor mange er det som skal bortover? hadde vært artig å samlet alle sammen og kjørt i kollonne bortover, som vi gjorde til vålertreffet ifjor.

 

avreise ifra esso på jaren kl 16 f.eks? viktig å komme tidlig og finne seg en fin spot. de som skal være med kan skrive seg inn her :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar vi ankommer med 2 biler. : rock : Bra vi kjører meter høye biler snakk om høgda over da :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Klar vi ankommer med 2 biler. : rock : Bra vi kjører meter høye biler snakk om høgda over da :D

yepp, seff ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller burde vi egentlig ha dratt enda tidligere ? Er vel ikke oppe før halv sju da ? Tar litt tid å få opp partyteltet og sånn også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eller burde vi egentlig ha dratt enda tidligere ? Er vel ikke oppe før halv sju da ? Tar litt tid å få opp partyteltet og sånn også..
hvis du bruker 2/5 time bort, da er du flink ;)

kjører jo dit på godt under 2 timer, hvis man kjører om hurdal og sånt. men samme for meg når vi reiser, har fri hele dagen :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hvis du bruker 2/5 time bort, da er du flink ;)

kjører jo dit på godt under 2 timer, hvis man kjører om hurdal og sånt. men samme for meg når vi reiser, har fri hele dagen :D

Ikke alle som kjører traktor eller da. ;)

 

Tony må vel kjøre rundt, blir vel med der isåfall jeg.

 

Aner ikke når jeg kan reise, har fri men Touranen skal på service seff. :rolleye:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lenge sida jeg har vært der tydeligvis..Da er det jo ikke no stress å dra 4 da.. :) samme for meg når vi drar btw :)

Mulig jeg sitter på med Lars Ø..Regner med han vil kjøre rundt også..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke før 1600 slutter ikke på jobb før 1500 vi da så...

 

Vi slenger oss på den gjengen som blir størst.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ikke alle som kjører traktor eller da. ;)

 

Tony må vel kjøre rundt, blir vel med der isåfall jeg.

 

Aner ikke når jeg kan reise, har fri men Touranen skal på service seff. :rolleye:

gikk fint å kjøre over dit med golfen uten stress da;)

 

men den er jo ferdig til 12, så det er jo ikke no stress da.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

gikk fint å kjøre over dit med golfen uten stress da;)

 

men den er jo ferdig til 12, så det er jo ikke no stress da.. :)

 

Tony sin er en del lavere og bunnpanna på Audien er vel 2 mm.... ;)

Så overlever om jeg ikke kommer først fram, alltid gjort det ellers så. :nana:

 

Tja, om den er ferdig til 12 så imponerer de, liksom en gang de har klart det når den sku vært påbegynt 7.30. : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjørte over Hurdal til Minnesund i helga. Dårlig vei fra Lygna og ned, fra Hurdal til Minnesund veldig dårlig til tider med masse hull og humper. Uaktuelt å kjøre der for min del.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som vill møte oss. kjøre sammen med oss da tro. fra Gjøvik Lillahammer Hamar område ?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

om dere har lyst til og henge dere på i våres lille kollone. i fjord på lokallags treffet på våler var vi ca 30 biler og det var tøft

 

 

Avreise tider :

 

Oppmøte Lillehammer: 06,30 Shell sør-ål(Menkis)

Avreise Lillehammer : 06,40

 

Oppmøte Moelv :07,00 Shell v/E6

Avreise Moelv :07,10

 

Oppmøte Olerud :07,30

Avreise olerud :07,40

 

Oppmøte Myklegard :08,05

Avreise Myklegard ca 08,20

 

Til dere som møter opp på Elverum kan jo kaste dere etter når vi passerer.

 

Er det noen fra brumendal så kan dere møte på olerud.

 

Er det noe dere lurer på er det bare å sende PM eller ringe på tlf 90878032

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

detta er vell lørdags kollonene det da?? Fleste av oss skal vell oppover på Fredag

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går en kolonne tidligere oppover på fredag.. den passerer 13.00 shell skedsmokorset. for de som vill oppover tidligere og så videre.

passerer vel gardermoen 15 - 20 min senere

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

det går en kolonne tidligere oppover på fredag.. den passerer 13.00 shell skedsmokorset. for de som vill oppover tidligere og så videre.

passerer vel gardermoen 15 - 20 min senere

 

Gardemoen er omvei for oss også er det noen som jobber til etter 13. ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gardemoen er omvei for oss også er det noen som jobber til etter 13. ;)

er ikke mye, tar ca like lang tid som over gjøvik.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

er ikke mye, tar ca like lang tid som over gjøvik.

 

Gardemoen???

Mener Hurdal du vel...

Og der kan man ikke ha senka bil akkurat.

Men det er jo bare et par av oss nå...;):nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gardemoen???

Mener Hurdal du vel...

Og der kan man ikke ha senka bil akkurat.

Men det er jo bare et par av oss nå...;):nana:

å kjøre om gardermoen tar ca like lang tid som å kjøre om gjøvik, brukte 15 min ell no mer bare ca.

 

hurdal er jo endel raskere da, brukte jo under 2 timer inkludert bensin og mat stopp forrigehelg til gatebil :)

ja, er ned til hurdal, går ann å kjøre om eidsvoll også, tar ca 10 min lenger en å kjøre om skogen ved hurdal der liksom.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

å kjøre om gardermoen tar ca like lang tid som å kjøre om gjøvik, brukte 15 min ell no mer bare ca.

 

hurdal er jo endel raskere da, brukte jo under 2 timer inkludert bensin og mat stopp forrigehelg til gatebil :)

ja, er ned til hurdal, går ann å kjøre om eidsvoll også, tar ca 10 min lenger en å kjøre om skogen ved hurdal der liksom.

Er ikke like lang tid da. ;)

Bruker ikke så mye mer enn 2 timer over Gjøvik med jevn kjøring men pga mer trafikk går det liksom ikke ann å kjøre sånn som over de andre stedene. ;)

 

Men samme det. Vi kjører Gjøvik. Remi og sånn reiser vel i kveld de å så dere kunne jo kanskje kjørt sammen btw.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er ikke like lang tid da. ;)

Bruker ikke så mye mer enn 2 timer over Gjøvik med jevn kjøring men pga mer trafikk går det liksom ikke ann å kjøre sånn som over de andre stedene. ;)

 

Men samme det. Vi kjører Gjøvik. Remi og sånn reiser vel i kveld de å så dere kunne jo kanskje kjørt sammen btw.

må være der til 19, men blir nok litt sene i forhold til når dere reiser. må innom et par steder på veien. så er nok der ganske sammtidig for det :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.