Anbefalte innlegg

Hei, jeg trenger å få valset ut hjulbuene på Corradoen min litt. Er det noen plasser fra kr.sand og vest over som driver med slikt? Skulle også ha vært i kontakt med en GURU på KE-jetronic innsprut som sitter på bilen min, har et elektronisk problem....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Å ja, dette haster en smule, begge delene faktisk :( Hjeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelp.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tom Nordstrøm

Hei, jeg trenger å få valset ut hjulbuene på Corradoen min litt. Er det noen plasser fra kr.sand og vest over som driver med slikt? Skulle også ha vært i kontakt med en GURU på KE-jetronic innsprut som sitter på bilen min, har et elektronisk problem....

 

Valse bak på corre er ett helvete.... harde kanter

framme er det veldig lett å få bulker da det sitter noen forbanna hull til innerskjermer på kanten. ville heller forsiktig banket inn kantene med gummiklubbe og mothold

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

den fremgangsmåten var jeg ikke heeelt med på.... jeg har 9x16" felger med litt feil innpress, derfor vil jeg knekke ut den lille kanten på skjermen, men bilen skal lakkes etter dette uansett, så hvis det blir sånn hallveis så fikser vel litt sparkel det meste? eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tom Nordstrøm

den fremgangsmåten var jeg ikke heeelt med på.... jeg har 9x16" felger med litt feil innpress, derfor vil jeg knekke ut den lille kanten på skjermen, men bilen skal lakkes etter dette uansett, så hvis det blir sånn hallveis så fikser vel litt sparkel det meste? eller?

 

Hva er litt feil innpress på 9x16?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

lurer på om felga hadde 35.. må ha spcere på for ikke å ta i demperen forran, jaja, ikke lovlig, menmen, med 35mm spcer stikker felga litt utafor skjermen, derfor vil jeg brette dem lit ut.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tom Nordstrøm

lurer på om felga hadde 35.. må ha spcere på for ikke å ta i demperen forran, jaja, ikke lovlig, menmen, med 35mm spcer stikker felga litt utafor skjermen, derfor vil jeg brette dem lit ut.

 

med 20mm spacer bør de gå klar av demperen men samtidig ikke gå så langt ut at du må brette ut kanten som etter min mening ikke ser ut i det hele tatt

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.