Østfold: Felles kjøring og camp til hovedtreffet?

Anbefalte innlegg

nærmer seg hovedtreff nå. Flere fra lokallaget som har tenkt seg opp? selv kjører jeg opp på formiddagen på lørdag, rundt ti tiden tipper jeg. Flere som har lyst til å slenge seg med på den tiden? håper vi blir liv flere i år og at det blir litt sosialt på lørdags kveld:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som skal til Våler eller? Hva med felles camp i det minste? Tar med partytelt og lokallagsbanner for å synliggjøre oss litt, så da er det bare for folket å slenge seg på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal oppover hvertfall:D Vi kjører vel sammen opp, men hadde jo vært gøy med litt flere som kjørte sammen!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er usikker på om jeg skal oppover! Kommer veldig an på været og formen, men blir nok uansett ikke før på søndag. :)

 

O.T.: Alexander; har du vært i Halden i dag?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med at vi kjører sammen da Alex.. Men, om det ikke blir felles kjøring, så håper jeg jo det kommer litt folk fra lokallaget uansett så det blir litt liv på lørdagskvelden da? Er jo halve moroa det :venner:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Regner med å henge med opp på lørdag!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

O.T.: Alexander; har du vært i Halden i dag?

¨

 

hmm..usikker på hvem dag det blir, tirsdag? ja mener det var det! Jobber litt i aremark så har kjørt gjennom halden hvertfall:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da satt jobb en effektiv stopper for treff på meg i helga, punktum! *grinete*

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ikke opp i det heletatt?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nope, ingen Våler på meg i år :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

jeg klarer enda ikke å bestemme meg om jeg skal eller ei..

hmm..

Når stikker du oppover Torgeir?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.