Anbefalte innlegg

Noen her som har erfaring med bruk av perma shine?

Eller noen andre gode alternativ til bilpleie??

 

Nils

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har prøvd både Permashine og Ditec, og mitt soleklare vag er Ditec, uten tvil!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ditec kontra Tefcar da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tefcar har jeg ikke prøvd, så det kan jeg ikke uttale meg om.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk utført perma shine for ca. 1mnd siden...

 

Og jeg er ganske fornøyd egentlig, det som er med perma shine i forhold til tefcar, ditec osv. Er at den renser lakken dypere, og bruker ikke silikonbaserte stoffer, noe som visstnok skal være mer "naturlig" for lakken. Når jeg var å hentet bilen min, kunne jeg ikke skimte en eneste vaskestripe og man kunne virkelig se at lakken hadde fått tilbake sin glans og sin dype mørke metallic farge. Å vaske nå går som en drøm, vannet bare preller av, og vasking med svamp er ikke nødvendig for hver gang lenger, da møkka også bare preller av : rolleyes Nå vet jeg ikke "service intervallet" på de andre mulighetene men perma shine har 1års intervall. Noe som kanskje er litt ofte ? : klø : Prismessig er vel denne metoden den dyreste kanskje ?

 

Jeg må understreke at jeg har ikke prøvd andre metoder så kan ikke sammenligne med noe, og jeg er heller ikke noe fagmann.

 

Men jeg ble meget fornøyd med resultatet, og det må jo telle for noe !

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg fikk bilen min behandlet med K2000 lakkbeskyttelse for 3 år siden og forsatt ser den nypolert ut. Er veldig fornøyd og det har alltid vært en fryd å vaske bilen - også om vinteren.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.