Noen som har en gameboy eller playstation eller noe lignende (i ålesundsområdet)..?

Anbefalte innlegg

Som mange av dere kanskje vet så ligger Per Åge på sykehuset nå og har vært inne og fjerna blindtarmen. Ble lagt inn på lørdag som var, men ligger fremdeles inne. Har noe problemer med betennelse i kroppen, så vet ikke hvor lenge han blir der.

For de som har vært på sykehus, så vet de hvor kjedelig det kan være. Så lurte derfor på om noen her kanskje har en gameboy, playstation portable, eller noe lignende som han kunne lånt.

Han har jo selvfølgelig ikke bedt om dette selv, men tenkte det kunne være okay å stikke bort til han med en sånn.

Send meg en pm eller send meg en melding om du har en å låne bort noen dager. 926 21 502 så skal jeg få henta og bringa.

 

Mvh

 

Trond Wiggo

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

han kan få låne eine sofan min,xboxa og tvn min! e d bra nok eller?

uannsett godt initiativ ! det setter han helt sikkert stor pris på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som har en de kan unnvære noen dager?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har playstation 2 og noen bilspill hvis du vil hente på humla-landet:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker for tilbudet.. MEN er jo ikke tv der ute, og heller ingen plass og "henge" opp noe... så da blir det vanskelig.. (har ps2 selv også..) må nok være noe håndholdt greier..

Eventuellt om noen har en bærbar dvd-spiller med skjerrm, så hadde sikkert det vært ok å..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.