Velkommen til Flekkefjord 1.Mai

Anbefalte innlegg

Har gleden av å ønske alle dere i VACN-Agder velkommen til motorfest i Flekkefjord 1.mai, Arrangør er Flekkefjord trialklubb. det blir bakkeløp,trialoppvisning m.m.

Det hele starter klokken 12.00 på lørdagen.

 

Ruteanvisning:

 

Tar av E39 ned mot Flekkefjord sentrum, følger RV44 gjennom sentrum og utover, ca 5min fra sentrum vil dere bli henvist til parkering.

 

Velkommen!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Tror nok det blir vrient for de fleste her! De som ikke er opptatt denne dagen er nok på treff i Drammen, men det hadde vært kult da! Tenkte bare å svare...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Tror nok det blir vrient for de fleste her! De som ikke er opptatt denne dagen er nok på treff i Drammen, men det hadde vært kult da! Tenkte bare å svare...

Japp.. Hvis dere PLUTSELIG legger om treffet til 2 mai, så send meg en PM, så skal jeg se om jeg klarer å fise meg fra drammen til Flekkefjord på 0,svisj :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hehe, er liksom tradisjon her på 1mai, menmen.. neste år skal jeg prøve å få sydd til noe slik at vi kanskje kan ha et lokallags treff her borte :) hvis det kunne vært noe?

Har forresten tenkt å komme meg på et av møtene deres så snart bilen min er tilbake fra doktoren. Jeg sliter med kjøreabstinenser, har ikke hatt en langtur siden i fjor høst :(

 

 

Sign me up i lokal laget hvis dere gidder :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For ikke å snakke om at det krasjer alvorlig med Rally Sørland ... :(

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er kanskje litt dum, men hva er rally sørland? og hvor?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rally Sørland foregår i Søgne-traktene, 1.Mai. http://www.rallysorland.no/

 

Velkommen i lokallaget, forresten. Hyggelig å få med noen bra langt vest også.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.