#1 Skrevet April 25, 2004 Har gleden av å ønske alle dere i VACN-Agder velkommen til motorfest i Flekkefjord 1.mai, Arrangør er Flekkefjord trialklubb. det blir bakkeløp,trialoppvisning m.m. Det hele starter klokken 12.00 på lørdagen. Ruteanvisning: Tar av E39 ned mot Flekkefjord sentrum, følger RV44 gjennom sentrum og utover, ca 5min fra sentrum vil dere bli henvist til parkering. Velkommen! 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#2 Skrevet April 25, 2004 Tror nok det blir vrient for de fleste her! De som ikke er opptatt denne dagen er nok på treff i Drammen, men det hadde vært kult da! Tenkte bare å svare... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#3 Skrevet April 25, 2004 Opprinnelig postet av Trond Gundersen Tror nok det blir vrient for de fleste her! De som ikke er opptatt denne dagen er nok på treff i Drammen, men det hadde vært kult da! Tenkte bare å svare... Japp.. Hvis dere PLUTSELIG legger om treffet til 2 mai, så send meg en PM, så skal jeg se om jeg klarer å fise meg fra drammen til Flekkefjord på 0,svisj 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#4 Skrevet April 25, 2004 hehe, er liksom tradisjon her på 1mai, menmen.. neste år skal jeg prøve å få sydd til noe slik at vi kanskje kan ha et lokallags treff her borte hvis det kunne vært noe? Har forresten tenkt å komme meg på et av møtene deres så snart bilen min er tilbake fra doktoren. Jeg sliter med kjøreabstinenser, har ikke hatt en langtur siden i fjor høst Sign me up i lokal laget hvis dere gidder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#5 Skrevet April 25, 2004 For ikke å snakke om at det krasjer alvorlig med Rally Sørland ... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#6 Skrevet April 25, 2004 Jeg er kanskje litt dum, men hva er rally sørland? og hvor? 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#7 Skrevet April 25, 2004 Rally Sørland foregår i Søgne-traktene, 1.Mai. http://www.rallysorland.no/ Velkommen i lokallaget, forresten. Hyggelig å få med noen bra langt vest også. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...