Molde: Felles avreise våler 02.06.06

Anbefalte innlegg

Hei alle!

 

Har vært i kontakt med en del medl. som skal nedover, og ønsket om å kjøre i felleskap ser ut til å være stort!

 

Felles oppmøte er satt til kl 1700 på fredagen, på kviltorpkiosken/camping, med påfølgende avvreise senest 1730-1800.

 

Så langt er vi 7 biler fra Eide, Molde, Batnfjord, Kleive.

 

Og en gjeng fra Åndalsnes-sia vil også samkjøre.

 

Håper Kristiansunds medl. også kan henge seg på, for dette er jo laangt kosliere enn å kjøre aleine!

 

Det blir jo større oppmerksomhet, kjempesosialt,roligere, og mer som enn steikanes lang crusing!

 

Tipper vi blir fort 15-20 biler! :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg henger meg på når dere kommer til Åndalsnes da... :) Når er dere der tror du?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan hende jeg henger meg på når dere kommer til Åndalsnes da... :) Når er dere der tror du?

 

Vi bør vel være der 1830 ca.!

Suverent at du blir med : rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi bør vel være der 1830 ca.!

Suverent at du blir med : rock :

 

Høres bra ut. Har dere planlagt å samle bilene på utstillingsområdet på våler også?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Høres bra ut. Har dere planlagt å samle bilene på utstillingsområdet på våler også?

 

Utstillingen er vel som før inndelt etter bilmodell/type osv.. regner jeg med, så det blir vel ikke så smart : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er også 2 biler som tar avreise tidligere på dagen, har sett for oss sånn ca kl.10.00. Er det noen interesserte også her kanskje? : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De fleste fra Ålesund reiser rund de tider som du estimerer Hilde...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi er også 2 biler som tar avreise tidligere på dagen, har sett for oss sånn ca kl.10.00. Er det noen interesserte også her kanskje? : klø :

 

Mulig jeg heller blir med på denne ja... Får håpe jeg får fri av sjefen.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka med at dokker fra ålesund kanskje starte littidligere da, og vi litt seinere så kan vi kjøre sammen?

 

Håpe bare inderlig der lar se gjøre med oppretting og lakkering av bil før neste helg. KJørte desverre på et rådyr i går..: gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

ka med at dokker fra ålesund kanskje starte littidligere da, og vi litt seinere så kan vi kjøre sammen?

 

Håpe bare inderlig der lar se gjøre med oppretting og lakkering av bil før neste helg. KJørte desverre på et rådyr i går..: gråter :

Konkret Hilde: Når regner dere med å være på Åndalsnes og Dombås?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må snakke med de i den andre bilen også, vi kan komme tilbake til nøyaktig tidspunkt. men det går vel kanskje en ferge i 10.30 tida. er da over etter 15min, og brukes ca 20min til til næs?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

En del som starter mellom 08 og 09 fredagen. Dette er fra Molde. Blir vel en 5-6 biler da. Skal vel ha med bilhenger osv. I tillegg skulle vi rekke systembolaget og div andre ting på harry tur. Nei ikke godis......

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kem e det snakk om? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som reiser i morgen?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paul, Harald Kåre, Odd Bjørn?, Ole K, PH og Stig ++ noen jeg ikke kjenner.

Endre(Husvangssvensson) henger vel seg på?

 

Veien i Romsdal er vel ikke akkurat noe å skryte av nå, myye veiarbeid. Oppdal??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Paul, Harald Kåre, Odd Bjørn?, Ole K, PH og Stig ++ noen jeg ikke kjenner.

Endre(Husvangssvensson) henger vel seg på?

 

Veien i Romsdal er vel ikke akkurat noe å skryte av nå, myye veiarbeid. Oppdal??

 

 

jeg starter ikke før senere på dagen skal bytte topppakning så jeg vet ikke når jeg får bilen men jeg starter vel i 16-17 tiden da er vi vertfall 3 biler som skal kjøre....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at det er dålige veier opp romsdaln ja, men det er vel ikke så ille??

Ser ut til at det blir mellom 10-15 biler som starter i 1700 tida, dvs nøyaktig om en uke : smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

For å unngå svinkjøring settes avvreise til senest kl 1700 fra Kviltorp Camping, da har vi 6 timer på oss, som ikke blir søndagskjøring ei heller Nurnburgring!

For dere som kommer fra Ålesund/Åndalsnes og dalstrøka innafor, er vi på bensinstasjonen på Åndalsnes ca 1745-1800!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må det bestilles overnattingsplasser eller er det bare "driv-in"? Lurer på å ta turen nedover

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bestille! Er kun ledige rom på kasserne. Billig og bra, uten toalett og vask på rommet.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Må bestille! Er kun ledige rom på kasserne. Billig og bra, uten toalett og vask på rommet.

 

Hvor er det jeg bestiller rom hen da? Og hvor mye koster det pr. døgn på kasserne?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Har hørt at det er dålige veier opp romsdaln ja, men det er vel ikke så ille??

 

Tja, det er ille når det først er ille. Men det er snakk om kun noen hundre meter som er anleggsområde. Da kjører man på pukk :D Hvis dere low'n slow karer tar det fint er det jo ingen problem å komme seg over da;)

 

Husvagnsvensson och fru sniker seg nok kanskje med ja...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvor er det jeg bestiller rom hen da? Og hvor mye koster det pr. døgn på kasserne?

 

Ring Haslemoen på tlf: 62 43 75 57

Så får du prisene med dem på det som er ledig..men er vel ikke mange hundrelappene det er snakk om pr natt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da er det vel opp og avgjort, avreise med 08.30 ferga på de som kjører tidlig fredag. Vi hanger oss iallefall på! : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvem kjører kl 1700?

 

Jan Egil- Polo 2F

Thommas- Vento

Freddy- Audi A4

Paul- Audi RS4

Raymon- Golf GTi

Eirik- Audi A4

Frode- Passat

Ola- Golf GTI

Ole C.- Transp. T5

Jonas- Golf cab

Audun- Audi 200

Jon- Audi A4

 

Noen er vel ikke 100% sikre??

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.