Finnmark: Lokaltreff i Hammerfest??

Anbefalte innlegg

Hallais alle sammen!

 

Siden det ser ut til å være veldig vanskelig å få til å møte på møter, og de aller fleste jobber på dagtid så lurte jeg på om det ikke var mulig å få til et lite treff for VACN medlemmer, og potensielle medlemmer, i Hammerfest og omegn??

En kveld i helga, eller en hvilken som helst annen kveld, for eksempel?

Vi har jo alltids plass å møtes på..Både Findustomta og Storsvingen har jo plass til en del biler..

 

Jeg regner med de aller fleste medlemmene i klubben her i byen vet hvem som er hvem, men blandt andre jeg er "nye" her i byen og kunne ha hatt nytte av et slikt treff.

 

-M-

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann

 

Må vel være mulig å få til noe treff her ja. Samle oss en kveld

å diskutere bil, se om vi får rekrutert noen nye medlemmer å. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hei

 

Dette synes jeg er et bra tilltak...

 

Hadde egentlig håpet på at dere kunne tatt dere turen over til Alta på lørdag.

 

Med tanke på at nytt styre skal velges og planlegging av treff til sommeren...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke all verden med respons her da..Regner med det er mer enn 2 medlemmer i denne byen?Ser en del typiske "klubb-biler" i gatene her om dagene i allefall :)

 

Noen som vil hjelpe til å spre det gode navn og rykte, slik at vi kan få til et skikkelig treff en kveld?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med ihvertfall.. :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg er med ihvertfall.. :)

 

Det hadde jeg selvsagt forventa ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis æ e i byen så kommer æ.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvis æ e i byen så kommer æ.

 

Vi må jo finne en dag som passer for de fleste da :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Var ikke all verden med respons her da..Regner med det er mer enn 2 medlemmer i denne byen?Ser en del typiske "klubb-biler" i gatene her om dagene i allefall :)

 

Noen som vil hjelpe til å spre det gode navn og rykte, slik at vi kan få til et skikkelig treff en kveld?

 

Æ hjelpe gjerne til, men det beste hadde vært å hadd det litt utpå sommer'n.. i bynnelsen av juli f.eks. Så man får bilen i skikkelig stand : rolleyes

 

Hadde jo vært morsomt med et lokalt treff, i Alta eller Hammerfest, der man kunne hadd forskjellige kåringer o.l..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æ hjelpe gjerne til, men det beste hadde vært å hadd det litt utpå sommer'n.. i bynnelsen av juli f.eks. Så man får bilen i skikkelig stand : rolleyes

 

Hadde jo vært morsomt med et lokalt treff, i Alta eller Hammerfest, der man kunne hadd forskjellige kåringer o.l..

 

 

Vi hadde treff i fjor med kåringer og utstilling, gikk over all forventning det.

 

I år holder vi på å få nåt i stand, Magnus og Æ jobbe med saken....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde jo vært morsomt med et lokalt treff, i Alta eller Hammerfest, der man kunne hadd forskjellige kåringer o.l..

 

Det hadde selvsagt også vært morsomt, men jeg tenkte egentlig mer dette som et treff for å bli litt kjent med de medlemmene som er i nærheta av Hammerbyen..

 

Et større treff med kåringer ol. må man jo prøve å ta et sted, og på et tidspunkt, hvor det er lettere for folk fra hele Finnmark å stille?

Siden det vel var i Alta i fjor, ville det vel vært mer "riktig" å ta det i Øst-Finnmark i år..?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okei, skjønner. Hvis det er interesse nok rundt dette så er det vell bare å sette en dato..? : klø :

 

prøve å spre det litt blant folk er jo heller ikke så dumt.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja okei, skjønner. Hvis det er interesse nok rundt dette så er det vell bare å sette en dato..? : klø :

 

prøve å spre det litt blant folk er jo heller ikke så dumt.

 

Der kommer de som er lokale inn i bildet ;)

 

Jeg kjenner ikke så mange her i byen at det vil bli noe særlig treff om jeg skal samle de jeg kjenner..hehe..

Vanskelig å vite noe om interessen..Har ikke all verden av svar her akkurat heller..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.