Anbefalte innlegg

Sidelistene på min S4 b4gynner å se slappe ut, regner med det er festene som begynner å ruste bort.

 

Såvidt jeg vet er sidelistene til S4 med 4,2 l av metall. Er det noen som vet:

 

Er det mulig å oppgradere til metall lister uten større problem (er innfestingen identisk?

 

Er det noen smarte plasser å få tak i plast lister eller metall lister?

 

Noen som vet ca. pris på dem?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg har en S4 1992 sedan 2.2T og på den er det plastikk(tror jeg) lister. De nederste på bilen min begynner å bli dårlige også. Jeg var hos Møller en dag og mener de skulle ta ca 700-800 kroner per side, totalt 1500 kroner. Listene i hver ende kommer i tillegg ! Det var de listene som er midt på dørene. Regner med det er det samme for de nederste listene.

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Heisann Johan. De listene på 4,2 er helt like til dine, bortsett fra at de er lakkerte, de fås ferdig grunnet fra fabrikk, ikke med plastikkmønsteret. Måtte bytte ut hele j..... gjengen da jeg kjøpte bilen min. Fint at de er lakkerte, men lite gunstig. Kommer sinnsykt fort riper i dem. Dårlig patent det der, metall inne i plast, trenger ikke å være ansatt i NASA for å skjønne at det kommer til å ruste bort etter hvert. Men det er jo klart, de må jo ha noe som de kan tjene penger på i etterkant......

 

 

Tidemann

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Husker du prisen? Hvilke lister inngikk i den prisen, kun dørene eller også stubben som sitter på skjermene?

 

J

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Til 4 dører med rabatt kom på ca 3500 så vidt jeg husker. Byttet ikke stubbene. Tok alt dette gjennom Agder bilskade, kjører rundt med reklame fra dem. Har de som samarbeidspartner på jobben...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Dårlig patent dette ja, jeg har og litt kluss med disse, men venter til neste år og lakkering før jeg gidder å bytte de, de nede på døra er jo og noe drit : nei :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gutta i statene (s-car-list@audifans.com) hadde et gruppeinnkjøp på lister, men var så dum at jeg ikke heiv meg med.. Mine nederste lister er ikke pene, men de midt på døra er Ok. Er det slik at S6-listene (de brede midt på døra) har doble rekker med hull og ikke passer på A100/S4-dørene?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mener huske en på hovedtreffet i fjor som hadde bygd om en audi 100 til A6 (S6 look). Han hadde vist måtte jukse til noe, A6 listene passet vel ikke rett på. Noen som kjenner vedkommende, bilen var blå såvidt jeg husker.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei, a6 listene passer ikke i det hela tatt, hadde 4 av de liggende, men det krevde en god del for å få de til å passe, døra er og falset annerledes på a6 tror jeg...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.