Anbefalte innlegg

Ble "litt" hekta på RC igjen igår på Gatebiltreffet, og for oss som ikke har all verdens med penger til overs er Mini Z ett genialt alternativ. Frode kjøpte seg en igår, jeg har bestilt idag, Arvid har sånn delvis sagt han skal ha og Trond har fra før så nå er det bare for dere andre å kjøpe også sånn at vi kan ha konkuranser fremover! Regner med Tore og Trond fikser bane i Aksdal, Frode og jeg på Kvala og Arvid på Raglamyr :) Og når vi får trent litt tar vi turen til Skudenes og banen der.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan du utdype for oss uinnvidde om hva MiniZ egentlig er? Skjønner at det har noe med RC å gjøre da...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kort fortalt så er det bare små RC biler, skala 1:27. Det som er så genialt er at det ikke koster all verdens og det krever liten plass for å drive på. Har en f.eks. ei kjellerstue eller grovkjeller som står tomt er det bare å bygge bane der :) Er nok ikke så gøy alene, men når en blir en gjeng så blir det morro!!!

 

Her er min kommende bil:

 

kyosho_ferrari_enzoy.jpg

 

Fra f.eks. RC Utstyrt så får en kjøpt alt en trenger av utstyr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kansje eg sko kjøpt meg ein!!!

Linken til lokalet virket ikkje ( den du sendte fra finn.no)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går de noe disse da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Går ikke så fort når en kun ser på max hastighet, men siden banene kun er 20-30 meter så blir plutselig 25 km/t ganske fort. Gå f.eks. inn på sidene til Skudesnes Mini Z klubb og se hva det går ut på.. eller last ned denne filmen så ser du også litt. Tror det skal bli artig!!

 

Klart du må kjøpe bil Tore, Arvid har sagt han skal kjøpe også når han kommer tilbake, Bjørn har også sagt ja ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg har brukt mini-z så eg kan selga viss noen e interesserte...

1000kr med fjernstyring og nye dekk

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ka type bil e det?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Toyota Altezza, eller Lexus IS200 om du vil:), så d e ein vanlige personbil, ikkje nåke F1 ellår nåke...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Va kanskje litt dyrt me 1000kr. får jo ein nye t d nå såg eg. kosta ca 3000 for et par år si...hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

DU må få fingen ut Tore... selge jo nye (av den gamle typen) for 1000 kroner på Centro! Eg fekk Enzoen min igår og slite seriøst med å holde kontrollen på den, men så har den trimmotor, diff, kulelager og egentlig det meste av options som er å få tak i :) Burde kanskje begynt med org motor o.l. men når alt sto ferdig montet på så kan eg jo ikkje hive det av heller :D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kossen gjekk de på lørdag blei det konk.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Eg og Frode Mandiusen lekte oss litt på terrassen på lørdag, lagde ein bane der, va dødsgøy! Frode har skumdekk som hadde utrolig mye bedre feste enn mine "myke" dekk. Så inntil me får bygd oss bane i garrasjen til Frode så må eg og kjøpe skumdekk, skal på Centro imorgen og shoppe litt :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Denne står nå i garasjen min og blir dullet med , men det går noe sykt med batterier så eg får vell kjøpe lader + div.

30212au.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ingen veg utenom oppladbare batteri... det blir både rimligere å kjøre med i lengden og ikke minst så går bilen mye bedre! Blir fort noen kroner av det når en først setter igang og kjøper dill og dall til bilen... ikke uten grunn jeg kjøpte min brukt med det meste av utstyr ;) Men så blir det jo også mye mer morro med Xspeed motor, justerbar dif, kulelager, skumdekk osv osv osv....

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.