Anbefalte innlegg

Hørte akkurat at det er autoslalom i regi av NAF på gokartbanen på Årabrot idag og følgende datoer fremover: 10/5 30/8 og 13/9

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Imorgen 10. mai er det igjen Autoslalom på Årabrot. Forrige gang var det fint få VAG å se.... kanskje bedre denne gang?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nå er det endret til mai... går litt fort avogtil ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Noen som var der? Referat?

 

hilsen en som sitter i nordsjøen ogikkefårmedsegnoenting:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Mandiussen og eg var bortom å kikka, kom desverre 2,5 time (!) for seint så me fekk bare med oss litt, begynte visst 17 og ikkje 19.30 som eg trodde!

 

Einaste fra klubben som kjørte var "Forgasser Frode"... Ser innmari gøy ut, men er usikker om jeg kan kjøre med caben, om den er for lav for ene passasjen.

 

Mest underholdene kjøring sto Johs Lunde sin Citroeen pizzabil for, med 3 (og delvis 2) hjul gjennom svingene gikk det både fort og underholdende!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Mandiussen og eg var bortom å kikka, kom desverre 2,5 time (!) for seint så me fekk bare med oss litt, begynte visst 17 og ikkje 19.30 som eg trodde!

 

Einaste fra klubben som kjørte var "Forgasser Frode"... Ser innmari gøy ut, men er usikker om jeg kan kjøre med caben, om den er for lav for ene passasjen.

 

Mest underholdene kjøring sto Johs Lunde sin Citroeen pizzabil for, med 3 (og delvis 2) hjul gjennom svingene gikk det både fort og underholdende!

 

Tipper det var svogeren min som kjørte den lundebilen.. Han KAN kjøre autoslalom...:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Får ikke så mye meg når vi er offshore Arvid

 

sitter på ekofisk nå men skal nå hjme i måro

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fridtjov Eidhammer

Får ikke så mye meg når vi er offshore Arvid

 

sitter på ekofisk nå men skal nå hjme i måro

 

Ska him den 19. Kom å få kaffi då!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.