Anbefalte innlegg

Er det mulig at den som sitter på skiltplatene i klubben kan ta en tur innom Thon Nordlys hotell og legge igjen et par til meg i resepsjonen? Helst i løpet av denne uka siden jeg reiser til spania på mandag.

Bare si ifra så legger jeg igjen penger for dem hos damene som jobber på dag i resepsjonen (jobber natt der selv)

 

Hadde blitt super-uber-happy hvis det kan la seg gjøre : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ring Tor på 97097070, han har plater og stickers i arbeidsbilen, så stikker han innom så fort han har mulighet til det;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Da skal jeg gjøre det. Du vet ikke om han er i byen for tiden eller om han er ute og kjører langtur?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Takker. Da skal jeg gjøre det. Du vet ikke om han er i byen for tiden eller om han er ute og kjører langtur?

 

Nei dessverre, Tor kjører mye frem og tilbake, vanskelig å holde styr på til tider:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nei dessverre, Tor kjører mye frem og tilbake, vanskelig å holde styr på til tider:D

 

Så han (LTen ihvertfall) i Arendal i går, så han har lang vei hjem...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Så han (LTen ihvertfall) i Arendal i går, så han har lang vei hjem...

 

Da er han vel tilbake her i Bodø imorgen eller lørdag..:)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fikk snakket med ham, og han er i byen i helga :)

 

Takk for hjelpa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

hmmm... skulle ligge noen skiltplater til meg når jeg kom på jobb i dag, men det gjorde det ikke nei...

Jaja, Tor er vel en travel mann etter hva jeg har forstått, så jeg skal ikke klage.

Får heller bare ordne det når jeg kommer hjem fra ferien :)

 

Ha en fin sommer alle sammen : vinke :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.