Anbefalte innlegg

Huff.. nå er di igang med ny asfalt mange steder i Vestfold.. vel og bra det bortsett fra olje på bil, kjære og ikke minst dette:

DSCF0359.jpg

DSCF0360.jpg

Steinsprut på Hortensveien ved Jarteigen skole, der har di Høvla vegen.. : gråter : Resultat: 2000,- fattigere..

DSCF0361.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

se det på den lyse siden, du blir kvitt det fæle klistremerket i ruta =)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler med deg.. akkurat fått en på størrelse med et kronestykke midt i synsfeltet : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

føler med deg.. akkurat fått en på størrelse med et kronestykke midt i synsfeltet : bh :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er no dritt det der. Kjører den veien der ganske mange ganger i uka, men nå tror jeg at jeg skal prøve å holde meg unna til de får asfaltert igjen. Trenger ikke steinsprut på helt nylakka front og ny frontrute.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er no dritt det der. Kjører den veien der ganske mange ganger i uka, men nå tror jeg at jeg skal prøve å holde meg unna til de får asfaltert igjen. Trenger ikke steinsprut på helt nylakka front og ny frontrute.

Tror di skal begynne nå i helga faktisk.. så Asfalt gutta satte igjen noe redsap i kveld.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Enig at å havne i asfalt legging er no dritt...hallo, jeg har gul bil, den ser jo helt giraff ut etterpå...MEN, i hullene her har de grusa så veien er ENDA værre enn den var....og ikke minst STEINSPRUT...så ja takk asfalt istede...

 

Men kjiipern Tor...og ja, kvitt deg med merket...

 

Anbefaler STERKT Blomquist i Larvik for rutebytte jobb...dyktige og nøye.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Bare jeg som vil ha ny rute, men ikke får så mye som en flueskitt på den.. : rolleyes

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Æsj.. Bare jeg som vil ha ny rute, men ikke får så mye som en flueskitt på den.. : rolleyes

Bare ta og besøk meg på jobben (Norsk Gjenvinning) og sett fra deg bilen så tar vi en kopp kaffe eller no.. om 5 min så skal jeg LOVE deg at bilen din er dekt med måkedritt over hele ruta di hehe..

 

Ja får ny rute og da blir merket borte : smil : har egentlig ikke tenkt på det jeg : flau :

 

Kjørte foresten hjem fra Lørdags jobbing nå og det så ikke ut som et kommer noe Asfalt på hortensveien denne helga : gråter :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Da vil jeg bare si til dere som som skal ferdes på RV 19 (Hortensveien) at Asfalt blir lagt nå i kveld : smil : Så Hold dere unna til den har tørka ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.