#26 Skrevet Mai 28, 2006 Dæven å rå den nye A3`n til TS var :tilber:!! Har han kjørt noe særlig med den eller ? Bilen til TS var vel ikke klar til å kjøres nei. Er som nevnt over at den kanskje ikke hadde motor på plass enda. Men det gikk lettere å se at heller ikke bremser var på plass enda. Bare noen svære plater + en spacer var satt på mellom navet og felgen. Ingen kalippere der nei! Men håper den kommer til å gå like bra som den ser ut til å gjøre.... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#27 Skrevet Mai 28, 2006 Mine bilder: Resten: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album230 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#28 Skrevet Mai 28, 2006 Mine bilder ligger her: http://vagner.jeje.je/bilder/view_album.php?set_albumName=album174 En liten teaser... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#29 Skrevet Mai 28, 2006 Jeg var en av de uheldige som ikke fikk vært der i helga, men jeg tar gjerne imot MENGDER med filmer Gjerne av S2`n til Jørgensen/Seberg å Merca til Sylte Racing! Mvh 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#30 Skrevet Mai 28, 2006 A3`n til TS blir FEEEET !! :tilber: 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#31 Skrevet Mai 28, 2006 ........................... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#32 Skrevet Mai 28, 2006 Svææært=p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#33 Skrevet Mai 28, 2006 Mye fint å se på her ja, syns den Borran var rå jeg... Og så vil jeg skryte litt av bildene til Anders Nedland Røneid Flotte farger og fin ramme. Ja bilen til Tommy (TS) blir en orntlig FET en ja.. carbon panser og greier..noen som vet ca hvor hk antallet vil ligge på denne? Håper det kommer flere bilder 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#34 Skrevet Mai 28, 2006 Fin den bilen der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#35 Skrevet Mai 29, 2006 Fin den bilen der Var mer som var fint på det bildet der 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#36 Skrevet Mai 29, 2006 Fin den bilen der Var noen av de der eieren..? Bilen ruller i Gjøvik-området.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#37 Skrevet Mai 29, 2006 Var noen av de der eieren..? Bilen ruller i Gjøvik-området.. Bakerste hvis jeg ikke husker helt feil... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#38 Skrevet Mai 29, 2006 Litt bilder fra meg... 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#39 Skrevet Mai 29, 2006 Bilder er arti.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#40 Skrevet Mai 29, 2006 jaja:) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#41 Skrevet Mai 29, 2006 :) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#42 Skrevet Mai 29, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#43 Skrevet Mai 29, 2006 ;) 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#44 Skrevet Mai 29, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#45 Skrevet Mai 29, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#46 Skrevet Mai 29, 2006 Denne duplikat meldingen begynner og irritere meg: bråk : 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#47 Skrevet Mai 29, 2006 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#48 Skrevet Mai 29, 2006 Nå er jeg så godt som dritt lei dissa duplikat meld. så detta gidder jeg ikke mer:p 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#49 Skrevet Mai 29, 2006 Noen av mine.. Bilde 1: Atv til dahlback med turbo Bilde 2: 240 med V8 to snurrer og Bosch plastikk resirk. ventiler 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...
#50 Skrevet Mai 29, 2006 Bilde 1: Hva felger er dette? Satt på einser golf cab. Bilde 2. Denne grillen var fin.. 0 Del dette innlegget Lenke til innlegg Del på andre sider Flere delingsalternativer...