Gatebil Våler 2006 (Bilder)

Anbefalte innlegg

Hei !

Her er noen av shoot eg tok på våler i helgen. Tok over 1500 bilder der nede så mye mer kommer etter kvart dei er rediger og tilpassa. :)

Flere Bilder her !!!

Enjoy It !!!

voler.001.jpg

voler.004.jpg

voler.007.jpg

voler.008.jpg

voler.009.jpg

Flere Bilder her !!!

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

mye fete vag på bildenen her, kan noe fortelle meg litt om hvordan volvo 360'n til KRB gikk?:evil:

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit å sett flere bilder på det forumet men er jo ikke mulig å få registrert seg der...

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Likte bildet av den svarte Mercedes 190en til Sylte Racing. Den som ligger breit med masse røyk fra bakhjulene : smil : Hørte at han ikke kom videre til finalen i breidsladden. Trynefaktor var det visst noen som påstod : rolleyes

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen bilder:

kompis sin bil(første bildet)

IMGP3188.jpg

IMGP3230.jpg

IMGP3238.jpg

IMGP3239.jpg

IMGP3241.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Nye bilen til Anders Fleicher(?). han som hadde oransj 5serie E.34 før.

IMGP3242.jpg

IMGP3243.jpg

IMGP3255.jpg

IMGP3258.jpg

IMGP3286.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde vært greit å sett flere bilder på det forumet men er jo ikke mulig å få registrert seg der...

Vist det var posten min du henviste til så skal det vere fikset nå. skal ikkje vere nødvendig og reg seg ;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

IMGP3287.jpg

noen som vet mer om denne bilen??

IMGP3296.jpg

IMGP3299.jpg

IMGP3302.jpg

IMGP3313.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte fra spicheren at frisak kolliderte SQ en sin... skjedde sent på søndagen, sånn ca i 5 tiden på ettermiddagen.. noe som har sett skadene ? Var en annen idiot som traff han mener jeg..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

hørte fra spicheren at frisak kolliderte SQ en sin... skjedde sent på søndagen, sånn ca i 5 tiden på ettermiddagen.. noe som har sett skadene ? Var en annen idiot som traff han mener jeg..

Kjipt å høre: gråter :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kan bekrefte at SQ er krasjet og det er en del skader bak på bilen.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Off, trist å høre : eek : Noen som har bilder?

Mvh

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SQ?

Er det den røde du mener?: klø :

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

SQ?

Er det den røde du mener?: klø :

Rett skal vel være rett URQ med SQ (Dialynx) bredding :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Rett skal vel være rett URQ med SQ bredding :P

Dialynx mener du vel...:) *pirkepirke*

Men nok off topic...

Noen som har bilder av skaden?

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men hvordan er det med erstatning (fra f.eks han som kjører på en annen) i slike saker generelt, ikke nødvendigvis akkurat i denne saken..?

Forsikringen kan man vel vinke farvel til når man kjører på bane, noe som f.eks er kjedelig for han i den 200SXen som tok noen runder på taket i sanden..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Syntes hele bilen hadde forfallt mye siste året jeg. Så litt skabbete ut før den krasjet også. Veldig synd med en så grom bil at den får så dårlig behandling

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT, men hvordan er det med erstatning (fra f.eks han som kjører på en annen) i slike saker generelt, ikke nødvendigvis akkurat i denne saken..?

Forsikringen kan man vel vinke farvel til når man kjører på bane, noe som f.eks er kjedelig for han i den 200SXen som tok noen runder på taket i sanden..

Når du kjører på bane gjelder ingen forsikring. Vis du taker bilen din og rundbulker den må det på egen kappe. Vis du kjører på en annen bil så går det på din kappe som du må erstatte eller du og motparten blir enige om en deal.

Du får ikke dekket noe som helst på bane uansett om du har forsikring langt over øra;)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ligger 1000 vis av bilder på bilforumet, som sikkert de fleste vet.....: rolleyes

Legger ut noen bilder av meg selv fra Våler, noen Upgrades er gjort fra ifjord, info på min profil. Takk til Peder Roer for effektiv og bra "skruing" slik at bilen ble ferdig til Våler.

normal_IMG_2364.jpg

_MG_1231(2).jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

: fis : Fikk sitte på Denne supraen i Gatebil Extreeme, det var Råååt, den har iår fått vektreduksjon, racing bremser, understell , bur, 4 punkt "sæler" osv..., Fytta fan det funka.: cool :

DSC_0736.jpg

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....

Men når jeg ser litt nøye på dette bildet:

_MG_1834.jpg

Er ikke rulleretning motsatt vei på bakdekket?? Så kan jo hatt litt å si for utforkjøringen kanskje? På filmen som er vist i denne tråden ser man jo at bakdekka slipper på en rett strekke og bilen drar rett ut til høyre..

Vel, utrolig kjip å bulke bilen sin så j%¤" iallefall. :(

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Der han forsvant ut er like etter en sving, og mener han hadde sladd han ikke klarte å rette opp..?

Husker ikke helt, men stod like ved når den kjørte ut..

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm....

Men når jeg ser litt nøye på dette bildet:

_MG_1834.jpg

Er ikke rulleretning motsatt vei på bakdekket?? Så kan jo hatt litt å si for utforkjøringen kanskje? På filmen som er vist i denne tråden ser man jo at bakdekka slipper på en rett strekke og bilen drar rett ut til høyre..

Vel, utrolig kjip å bulke bilen sin så j%¤" iallefall. :(

Sto akkurat der det skjedde, og jeg synes det var så rart....: klø : som det vistes på filmen så skjente den bare rett av banen.

At det ble så alvorlig var egentlig å rart...for det virka som det ble bare en tur i sandfella.

men han hadde MAX uflaks å traff sandvollen helt feil:o

Tror passasjeren bør være glad han har arma i behold iallefall......for i det di traff sandvolden så åpna pass.døra seg, og han hadde en arm godt oppå tak nivå....:o

og i det di landa så slo den jævli hardt igjen.....

Kunne ha gått værre dette:o

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.