Noen som kan være med i Stage drive på søndag 2 Mai ?

Anbefalte innlegg

Vi har blitt spurt om vi kan stille med 5 gromme VW/Audier til Drives spesial stage etappe på Gardemoen førstkommende søndag. Vet det er litt kort frist men vi prøver. Vi skal kjøre mot porsche klubben og BMW klubben så vi trenger noen raske biler. Det vil bli hedelig ommtale i Drive for de som kan stille opp. :D

 

Kunne vært morro å satt noen bra tider der, med f,eks en chippa Audi RS2 Og en vass VW. Har dere noen tips til biler som kan være med så vil jeg gjærne høre om de. Ring meg på 99 248 242

 

Det haster som sagt hilsen Bjørn :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bad'roc kjører gjerne!

 

 

 

:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Det skal vel kanskje være 2. mai da.. :confused:

 

Vi skulle jo satt bedre tider enn kebab-trallene jo.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Christian Carlsen

Vi har blitt spurt om vi kan stille med 5 gromme VW/Audier til Drives spesial stage etappe på Gardemoen førstkommende søndag. Vet det er litt kort frist men vi prøver. Vi skal kjøre mot porsche klubben og BMW klubben så vi trenger noen raske biler. Det vil bli hedelig ommtale i Drive for de som kan stille opp. :D

 

Kunne vært morro å satt noen bra tider der, med f,eks en chippa Audi RS2 Og en vass VW. Har dere noen tips til biler som kan være med så vil jeg gjærne høre om de. Ring meg på 99 248 242

 

Det haster som sagt hilsen Bjørn :)

 

Kan jo høre med Jonus om han har mulighet til å stille?

 

Han treffes på tlf 92607078

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja de som har noe rått må stille, trenger å sette porsche klubben på plass siden de hakker sånn på audi på forumsidene deres.

 

Christian

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

urquattroen er trolig klar denne uken, så dette kunne kanskje være ilddåpen for den...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

...enda en gang bor jeg litt vel langt unna moroa :(

 

Men det hadde vært en gyllen mulighet til å teste min siste anskaffelse: :D

 

weehaw1.jpg

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

så bra øystei da er jo du klar, hadde vel vært morro å fått bilen i Drive? Stiller du ? :tilber:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hadde ikke jeg måttet i konfirmasjon hadde jeg gladelig kjørt til Oppdal og vært med Ozzt nedover som co-pilot og moralsk støtte.

 

: ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Bjørn Christian Carlsen

så bra øystei da er jo du klar, hadde vel vært morro å fått bilen i Drive? Stiller du ? :tilber:

 

Bilen er ikke heelt ferdig (det kommer den heller aldri til og bli...) Det hadde vært moro å prøvd seg ja :) ...selv om jeg ikke har noe optimal bil eller oppsett for noe Super stage -kjøring.

 

Hva er det detta går ut på egentlig? Kun slalomkjøring, eller 0-100 og 402-meter som delelement?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jonus, Ozzzt, Frode Jørgensen og Leif Nilsen skulle stilt opp med udyrene sine.... Det hadde blitt show :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

KRB Trading.....om han hadde hatt bilen klar til det:D:D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Litt OT men har Jonus motor i bilen for tiden? Mener å huske at han solgte den forrige, men han har kanskje fått i ny?? Leiv har vell flere kompetente biler og pleier vell ikke være så vanskelig å be?!? Regner med det er gatebiler så da bør jo den tidligere "Treskobilen" være aldeles perfekt for oppgaven ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvorfor kun ha med stor tunge overmotoriserte Audier??? :D

 

Det finnes andre interessant biler i klubben. Jeg vil anta Frode Gulbrandsen og Runar J. burde hamle opp med BMWer og Porscher selv om de "kun" kjører "bestmor biler".

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Runar var vel med sist også.

 

Poloen fikk skryt for stort sett alt, spes balansen. Det er litt morro da.. : ja :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Christian bjerga

se her: http://www.porsche-club-norge.no/forums/viewtopic.php?t=1496

 

 

"A Porsche Carrera 4 being chased by an Audi RS6 Avant on Nürburgring. Down Fuchsröhre. Can you imagine how irritating it is for a Porsche driver to see the Beast in the rear view all the time?"

 

 

 

hehe

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Två s2'or og en urquattro?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Morten Skei Bekken

Bilder lagt ut

 

Mye fine bilder der, men kanskje du skulle pakket dem litt snillere? Og kom igjen, noen tider må du jo ha snappet opp? ;):D

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Espen Vindegg

Mye fine bilder der, men kanskje du skulle pakket dem litt snillere?

Hvor mange prosent pakker du med i jpg?

Og kom igjen, noen tider må du jo ha snappet opp? ;):D

Fikk tatt noen tider med mobiltelefon, og det så ikke så bra ut sett fra vårt synspunkt. Det var ingen speakertjeneste tilstede som opplyste om tider e.l.

 

Fikk ikke tatt tida på Frisak dog, og det så ut som om han kjørte litt raskere enn de andre Audiene.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Pleier å pakke med kvalitet mellom 50 og 80, avhengig av bruken. Typisk bruker jeg 60. Men gjør det helst i Photoshop, synes særlig Windows sine bildebehandlere gir dårlig kvalitet på pakkingen. Har bra med plass på server så et par KB pr bilde gjør ikke så mye forskjell uansett, hvis det er det du tenker på.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hvilke felger er det på den røde S2'en? Mener at jeg husker noe tilsvarende som stod på en S4 sedan på Våler treffet i 2001 eller 2002???

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Johan Heide

Hvilke felger er det på den røde S2'en?(...)

Tror det er Porsche Turbo Cup

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.