Hovedtreff 3-4 Juni 2006 - Vålerbanen Teknisk info

Anbefalte innlegg

kanskje jeg som er blind, men ser ikke noen forskjell på den og det som er skrevet i første post og quotet senere av flere..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kanskje jeg som er blind, men ser ikke noen forskjell på den og det som er skrevet i første post og quotet senere av flere..

 

Jeg har rettet alle så de ser like ut

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Når det gjelder kjøring med prøveskilter vil vi skjekke at chassinr på bilen stemmer overens med det som står på "vognkortet"

Ta med dette når dere kommer og skal registrere dere for kjøring.

 

Prøveskiltene må være utsted for testkjøring og ikke transport fra A til B

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite spørsmål ang fotografering under banekjøringen... Kan man få lov til å f.eks stå i indre bane og fotografere.. ikke alltid like lett å finne no vettu fotoplass bak de høye gjerdene som har kommet opp der.. Man kan jo stå ved depoet, men der står det som regel mange, og faren er stor for at det kommer en arm eller et hode med på bildet.. man kan også gå på andre siden, baki skogen.. men er liksom litt langt å måtte drasse med seg både foto- og videoutstyr rundt hele banen..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Vi har nå vært i møte med Vålerbanen og har fått følgende beskjed:

 

Linsensierte/rallybiler får kjøre på banen. Støybegrensning er 90 dB og de kjører i egene heat. max 2 biler pr heat

 

Prøveskilt er lov men bilen skal være i god teknisk stand. Vi forbeholder oss retten til å avvise biler med prøveskilt vi mener ikke er i god nok teknisk stand

 

BRA JOBBET!!:)

 

Så til neste år har vi forhåpentligvis 100db også...: gråter :

 

 

All ære til dere som har jobbet m dette og fått til "utvidelse" av reglementet: rock :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at klubben ikke "kjøper" seg fri fra denne støybegrensningen, slik som Gatebil gjør... : bh :

 

Dette gjør at mye av "verstingene" ikke kommer, å vi får igjenn et "MOPED" treff der kun "snille" biler får kjøre... :rolleye:

Det er jo di såmm virkelig sparker ifra som vi vil se...

 

Men men...

Vi kommer nokk lell..... :nana:

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kommer ikke for å se på noen jeg. Kommer for å kjøre selv jeg. Og jeg er veldig imot det du sier der for jeg er ikke interesert i å få kjøre 5 runder på banen for så å måtte vike for værstingene som skal kjøre 50 som det er på gatebil. Og det er mange sinte biler som klarer seg under 90db. Så det kommer nok ikke bare 1,6 biler å se på skal du se: smil :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Skjønner ikke at klubben ikke "kjøper" seg fri fra denne støybegrensningen, slik som Gatebil gjør... : bh :

 

Dette gjør at mye av "verstingene" ikke kommer, å vi får igjenn et "MOPED" treff der kun "snille" biler får kjøre... :rolleye:

Det er jo di såmm virkelig sparker ifra som vi vil se...

 

Men men...

Vi kommer nokk lell..... :nana:

 

 

Jeg skal være enig med deg der. Jeg er på treffet for å se værsting bilene og kjøre litt selv(ikke alltid, men av og til). Men først og fremst for å se de kule og rå bilene som flyr rundt banen :)

 

 

Robert

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg skal være enig med deg der. Jeg er på treffet for å se værsting bilene og kjøre litt selv(ikke alltid, men av og til). Men først og fremst for å se de kule og rå bilene som flyr rundt banen :)

 

 

Robert

 

 

Ja jo man må jo kunne kjøre litt selv og... men å se på verstingene er jo bare ..... ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Et lite spørsmål ang fotografering under banekjøringen... Kan man få lov til å f.eks stå i indre bane og fotografere.. ikke alltid like lett å finne no vettu fotoplass bak de høye gjerdene som har kommet opp der.. Man kan jo stå ved depoet, men der står det som regel mange, og faren er stor for at det kommer en arm eller et hode med på bildet.. man kan også gå på andre siden, baki skogen.. men er liksom litt langt å måtte drasse med seg både foto- og videoutstyr rundt hele banen..

bare ta med en vest det, og prat med depot, så ordner det seg nok :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.