Anbefalte innlegg

Kamei sine limer man bare utenpå de originale dekslene, og da viser det litt av de gamle i kantene. Ville heller satset på in-pro sine der man bytter ut hele kåpa

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ringte til møller ryen her en dag. Er visst litt usikkert hvor tid dei får inn nye av dei speil dekslene... Men får vel prøve igjen om noen uker...

Ganske ideelt med InPro sine deksler

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ingen som vet hvor de selger disse in-pro sakene altså? Er mest klar for de, om de fra Kamei viser de gamle! Bedre med "komplett" inntrykk da ja!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

kommer ikke inn på den siden jeg : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hmm... linken funker fint her..

Firmaet heter forresten Kenth Auto & Tuning A/S

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

noen som er stødig i tysk som kan si meg om dette er høyre speil eller om det er et sett??

 

Spiegelabdeckungen für Audi A4 Mod. ->02 (FIN 8DX 200 001), rechter Aussenspiegel 125 x 100 mm

Hochglanzverchromt ...

 

http://www.in-pro.de/

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Fredrik Tessem

noen som er stødig i tysk som kan si meg om dette er høyre speil eller om det er et sett??

 

Spiegelabdeckungen für Audi A4 Mod. ->02 (FIN 8DX 200 001), rechter Aussenspiegel 125 x 100 mm

Hochglanzverchromt ...

 

http://www.in-pro.de/

Babel fish er fin til sånt:)

 

Mirror covers for AUDI A4 Mod. - 02 (FIN 8DX 200,001), right outside mirror 125 x 100 mm high polish-chromium-plates...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

takk!

 

hmm... men så flott at de selger høyre speil da... men hva med venstre? eller har ikke bilene i tyskland venstre speil? hirrr...

fa.. også da.. skal jeg finne delenr til det da?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

På streetdesign sine sider (der det står på norsk) har jeg forstått det slik at det er for biler som har høgrespeil i størrelse 125 x 100 mm. Det finnes som kjent flere størrelser på disse avhengig om rattet sitter på høyre eller venstre side.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Kenneth Sætremyr

På streetdesign sine sider (der det står på norsk) har jeg forstått det slik at det er for biler som har høgrespeil i størrelse 125 x 100 mm. Det finnes som kjent flere størrelser på disse avhengig om rattet sitter på høyre eller venstre side.

 

akkurat!

 

da stemmer jo prisen ganske bra å.

ca. 700,- for et sett.

 

Er det 8E den siste A4'en heter? (02+ mod)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjipt nok, men de har bare til nye typen A6 etter det jeg ser på den siden?! Rett meg gjerne om det er feil...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Kjipt nok, men de har bare til nye typen A6 etter det jeg ser på den siden?! Rett meg gjerne om det er feil...

 

Det ser slik ut. Har sendt mail til dem, men har ikke fått svar. Skulle absolutt ha hatt de speil dekslene nå...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Helt enig, så en S6 avant på lørdag med de dekslene, og de var meget pene, det synes jeg absolutt!!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Helt enig, så en S6 avant på lørdag med de dekslene, og de var meget pene, det synes jeg absolutt!!!

 

Og slike deksler skal jeg ha uansett! Ringte til Møller ryen sist uke. Han eg snakket med visste ikke hvor tid han fikk inn nye. Får vel ringe igjen om noen uker og høre.

E jo den beste løsningen og bytte disse dekslene, orginal speilene e jo vanvitti gode...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Ja, de er muligens det, selv om det ene av mitt er litt rart å se igjennom, samt dårlig varme i...

 

Går vel muligens an å bare kjøpe speilglasset her da eller?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Trond Gundersen

Ja, de er muligens det, selv om det ene av mitt er litt rart å se igjennom, samt dårlig varme i...

 

Går vel muligens an å bare kjøpe speilglasset her da eller?

 

Regner nå med at det går fint. Ihvertfall slik hos mangen andre bil merker

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Jeg lurte på om noen kunne forklare meg hvordan jeg fikk av dem originale speilkappene på en golf 4. Har nå kjøpt nye crome kapper fra in pro. Men jeg får jammen ikke av dem gamle. Har skrudd ut 2 skruer under, men hva er neste steg? Sitter jo like godt fast.. trudde det skulle løsne når dem var ute, men der tok jeg feil.. Hva er trikset? :)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.