Anbefalte innlegg

Hvor mye trykk skal jeg ha på 235/35-19 på Passaten? Har 2,8 idag men synes det sporer vell mye så jeg har lyst å gå opp litt...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

sporer det vell mye kan det jo være dekka dine, eller at du har glemt hjulstilling etter senking!!

 

2.8 tror jeg burde holde i massevis..

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Trodde S03 skulle være rimelig bra på sporing, men det er kanskje feil... Husker fra gamlebilen at det hjalp mye når jeg gikk opp mot 3 bar på 18" på den, sporinga forsvant nesten :) Men har ikke lyst å ødlegge dekka med for mye luft heller... er litt for kostbar til det

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

De er ikke så kjent for å spore så mye de nei, men er jo bare å prøve med litt luft, men blir det for mye sliter du jo midtbanen på dekket fort..

 

Men er du sikker på hjulstillinga da, på min forrige A8 måtte jeg inn igjen tre ganger etter de tok hjulstilling.. Ikke alle som er like flink!!

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva trykk kjøreer du på da Wilthil : klø :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Lurer på om det er 2.8 eller 2.9!! Husker ikke helt.. Får ta en sjekk i dag:-)

 

Men sporer ikke med mine 255/40-19 Falken FK-451...

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Hva med å fortelle meg trykket i pund;)

 

Helt grønn på de andre tallene! : haha :

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Kjører 3 bar på mine 225/40-18 (på A3). Dekka går på tredje sesongen nå (!) og er helt jevnt slitte. Sporer litt likevel, men forstillinga skal være bein.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprinnelig postet av Tord Askvig

Hvor mye trykk skal jeg ha på 235/35-19 på Passaten? Har 2,8 idag men synes det sporer vell mye så jeg har lyst å gå opp litt...

 

 

 

Hei!

 

Jeg har 2.9 på mine Nokian 235/35-19. (passat 2,5 tdi)

Det sporer ikke i det hele tatt!

Da jeg skulle kjøpe meg dekk, så var jeg ute etter S03, men selgeren anbefalte meg Nokian istedenfor pga.at S03 var mer "firkanta" (dvs. dekkanten var mer kantete på S03 enn nokian dekket, derfor var det lettere at det sporet.)

Har ikke så peiling på dekk, men det var det selgeren sa..

Husker at på min gamle bil(audi a4) sporet d.

(brukte S03 225/40-18)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.