Anbefalte innlegg

Er det noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt Castrol Rs motorolje hen i Molde? Har leita etter det i Molde men jeg finner ikke noen plasser der de selger denne type olje.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Er det noen som vet om hvor det er mulig å få kjøpt Castrol Rs motorolje hen i Molde? Har leita etter det i Molde men jeg finner ikke noen plasser der de selger denne type olje.

 

Har den vel på mekonomen om jeg ikke tar feil? Får rabbatter der, si du er medlem.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

må bare pressa di på prisen...koster 740kr for 4 liter tror eg..men barre te å masa på mer rabatt...eg fekk 8l og oljefilter til under 800,- dette var på rs olja...di har plenty å gå på ;)

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

RS oljen er utgått av produksjon. Men du finner den som rest i butikkene.

 

Den nye oljen heter EDGE. Jeg kjøpte 8 liter på mekonomen i Ålesund og betalte 998kr.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Bruker du EDGE på din 2.7?? Fornøyd?

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider

Castrol Edge 0w-40 eller hva den heter bruker jeg på 2.7 ja.

 

Har ikke kjørt lenge på den siden jeg skiftet for 1,5mnd siden, men den virker fin, og er annbefalt av Audi Tyskland, AudiSentrum. (Det var Castrol RS oljen, som nå heter Edge som ble annbefalt.)

 

Det finnes en 0W- 60 eller noe slikt, men den er ikke nødvendig, og kanskje for tynn olje i følge hva andre sier.

 

Det som er iallefall sikkert, er at jeg syntes bilen går finere nå, men jeg byttet også luftfilter, plugger, oljefilter og oljen. (Bilen min har gått på longlife olje i alle år, med service siden den var ny.) Den Edge oljen er longlife hos BMW syntes jeg å lese, men jeg skal minimum ha oljebytte en gang i året. (kjører ikke mer enn 12000km i året)

 

Skal nå også ha et registerreim bytte, samt bytte av olje i Tiptronic.

Del dette innlegget


Lenke til innlegg
Del på andre sider



VACN 2018- Powered by Invision Community

Bli medlem
×

Viktig informasjon

Vi har plassert informasjonskapsler/cookies på din enhet for å kunne vise siden slik vi har utviklet den.
Godtar du ikke dette, må du avslutte bruken og forlate vårt nettsted, ellers vil VACN anta du aksepterer dette.